Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2008

Paolucci: θέλω να νικήσω την Inter για την Catania και τη Juve!

Το πρόγραμμα της 2ης αγωνιστικής του campionato περιλαμβάνει και το ματς Inter-Catania. Ε και; Λοιπόν, στην Catania παίζει ένας 22χρονος παίχτης που μεγάλωσε στην Primavera της Juventus με την οποία έχει συμβόλαιο ως το 2013, ο Michele Paolucci. Ο παίχτης έχει δοθεί δανεικός στους Σικελούς (με δικαίωμα εξαγοράς του 50%) αλλά η ψυχή του παραμένει bianconera: "Το Σάββατο θα έχω ένα κίνητρο παραπάνω για να τα πάω καλά. Εγώ είμαι super tifoso juventino και δεν μπορώ να αρνηθώ ότι αυτή η αναμέτρηση έχει για μένα μια ιδιαίτερη γεύση. Έχω συναίσθηση ότι θα είναι ένας σύνθετος αγώνας αλλά θέλουμε να πετύχουμε το καλύτερο στα 90 λεπτά και να βάλουμε μια τρικλοποδιά στους πρωταθλητές. Για την Catania μου και για τη Juve", δήλωσε στο Itasportpress ο δυνατός επιθετικός που χάρισε την πρόκριση στην Catania στον επόμενο γύρο του Κυπέλλου όταν, στο ματς με την Parma μπήκε ως αλλαγή και, στην παράταση, έβαλε τα δυο κρίσιμα γκολ... Με όλες μας τις ευχές στον Michele και μπράβο του!
Για την ιστορία να επισημανθεί ότι προπονητής της Catania είναι ο θρυλικός πορτιέρο της Inter Walter Zenga που έχει βγει εδώ και μέρες με δηλώσεις που συνοψίζονται στο: "Inter θα σε νικήσω"! Είπε, μάλιστα ότι έχει μελετήσει τον Mourinho και ξέρει πως να τον νικήσει. Αμήν!

Δεν υπάρχουν σχόλια: