Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2008

Del Piero: το πιο όμορφο γκολ θα είναι το επόμενο, όπως και η πιο όμορφη νίκη...

Το ομορφότερο γκολ, όπως και η ομορφότερη νίκη, θα είναι το επόμενο (και η επόμενη): το credo με το οποίο ο Alessandro Del Piero γιόρτασε, στο site του, το 250ο γκολ με τη Reggina.

Μερικά από τα 250 διαμάντια

"Δεν θα συνηθίσω ποτέ σ' αυτά τα νούμερα, κάθε ρεκόρ είναι πάντα μια συγκίνηση. Όπως και κάθε γκολ που έβαλα. Δεν με συγκινεί τόσο ο στόχος στον οποίο έφτασα -γιατί, όσο σημαντικός και αν είναι, εξακολουθώ να τον θεωρώ ως ένα σταθμό- αλλά κυρίως για ό,τι υπάρχει πίσω του, για το δρόμο που σε οδηγεί σε κάποια αποτελέσματα. 250 (ή 251...;!) είναι πολλά. Για έναν επιθετικό, είναι σημαντικότατα. Αν και δεν είναι το παν, δεν πρέπει να είναι γιατί προηγείται η ομάδα και το αποτέλεσμα. Δεν είναι τρόπος του λέγειν, είναι ο μόνος δρόμος προς τη νίκη.

Θέλω να αγκαλίάσω όσους πανηγύρισαν μαζί μου,
στο γήπεδο αλλά και χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά...

Τα γκολ μου τα θυμάμαι ένα προς ένα, σε σημείο που όταν μερικές φορές μου ζητάνε να επιλέξω κάποια, έχω την αίσθηση ότι αδικών άλλα. Θυμάμαι όλους τους πανηγυρισμούς, όλα τα αγκαλιάσματα. Έτσι, φτάνοντας στο 250ο, θέλω να αγκαλιάσω όλους όσοι πανηγύρισαν στο γήπεδο στο πλευρό μου όπως και χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά. Ευχαριστώ κυρίως όποιον θα είχε μείνει δίπλα μου ακόμα και αν δεν έφτανα στα 250 αλλά σταμάταγα στο πρώτο. Χαίρομαι που χαρήκατε μαζί μου και σας διαβεβαιώνω ότι σας άκουσα όλους... Αλλά τώρα δεν πρέπει να σταματήσουμε εδώ γιατί είμαι όλο και περισσότερο πεπεισμένος ότι το πιο όμορφο γκολ, έτσι ακριβώς όπως η πιο όμορφη νίκη, είναι αυτό για το οποίο πρέπει ακόμα να ιδρώσω, εκείνο που θα φτάσει αύριο".

Cobolli Gigli: θα ήθελε να γίνει προπονητής!

"O Del Piero είναι στο απόγειο της καριέρας και ειλικρινά οφείλω να αναγνωρίσω ότι μια έκρηξη τόσο λαμπρή δεν τη φανταζόμουνα, και ας είμαι "delpierino" πεπεισμένος. Είμαι εντυπωσιασμένος από τη συνέχειά του: κάνει συνεχώς σπουδαία παιχνίδια, ακόμα και στα ματς της προπόνησης. Είναι ένας από εκείνους που που εκφράζουν καλύτερα τη θέληση μας να νικάμε": τα λόγια ειπώθηκαν από τον πρόεδρο της Juve Cobolli Gigli που, μιλώντας στο περιθώριο εκδήλωσης για τους Riccardo Neri και του Alessio Ferramosca, αναφέρθηκε στο μέλλον του Del Piero: "συζητώντας μαζί του, μου έδωσε μια σαφή ερμηνεία των στόχων του: θα έβλεπε τον εαυτό του πολύ καλά στο ρόλο του προπονητή και εγώ είμαι σύμφωνος. Έπειτα, αν θελήσει να γίνει παράγοντας, είμαι βέβαιος ότι οι Elkann θα είναι απόλυτα σύμφωνοι".

Πηγή: alessandrodelpiero.com, La Stampa

Δεν υπάρχουν σχόλια: