Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2008

Έτοιμος για την επόμενη αναμέτρηση, και προσγειωμένος, ο Sebastian Giovinco

"Είμαι χαρούμενος για το πώς πήγαν τα πράγματα χθες αλλά δεν μπορείς να ζεις από τη δόξα, έρχονται αμέσως άλλα παιχνίδια και είμαι έτοιμος να τα αντιμετωπίσω": ο Giovinco σφύζει αυτοπεποίθησης μετά το πρώτο του γκολ in bianconero και την εκδήλωσε μιλώντας στο "Juventus Channel" , όπου απέδωσε αυτό το όμορφο γκολ στις προπονήσεις που κάνει καθημερινά και με τον Del Piero.

Ήρεμα περιμένω τη σειρά μου

Στην ίδια συνέντευξη, ο Seba είπε ότι τελικά χάρηκε περισσότερο το γκολ του Amauri από το δικό του γιατί όταν ισοφάρισε ο Cacia σκέφτηκε πως θα ήταν η τέταρτη φορά που παίζοντας βασικός το ματς θα έληγε ισόπαλο (Catania, Bate) ή και με ήττα (Palermo)... Τελικά όλα πήγαν καλά και ευχαρίστησε τους συμπαίκτες του γι' αυτό: "είναι ευχάριστο να νιώθεις τόσο κοντά τους συμπαίκτες σου. Γνωρίζουν τις στιγμές που πέρασα, μου στάθηκαν πάντα και τους ευχαριστώ. Είμαι ευτυχής για τη σχέση που έχω μαζί σου, υπάρχει μεγάλος σεβασμός για όλους", είπε και αναφέρθηκε στα προσεχή ματς με τη Bate και τη Milan εκφράζοντας την πεποίθησή του ότι όλα θα πάνε καλά. Όσον αφορά την πιθανότητα να μην βρίσκει τακτικά χώρο στην ομάδα, εμφανίστηκε προσγειωμένος: "αυτά είναι φυσιολογικά, μπροστά μου υπάρχουν μεγάλοι πρωταθλητές και εγώ πρέπει απλώς να περιμένω τη σειρά μου. Το να παίζεις λιγότερο από τους άλλους είναι κάτι που στέκει, για ένα νέο είναι φυσιολογικό. Είμαι ήρεμος και προσπαθώ να δουλεύω όσο περισσότερο μπορώ"...

Πηγή: Juventus.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: