Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2009

Buffon: θα μου άρεσε να στείλει mail στο νέο μου site ο Obama: "You are my favourite goalkeeper in the world"!

Με ένα καινούργιο δυναμικό site γιορτάζει τα γενέθλιά του ο Buffon -και με ένα αυτοσαρκαστικό σχόλιο στο "SkySport24". "Από ποιον θα ήθελες να είναι το πρώτο μήνυμα στο Buffon ol line;", τον ρώτησαν. "Υπερβάλλω κάπως ή είμαι ελάχιστα μετριόφρων αν πω ότι θα μου άρεσε να είναι από τον Obama; Hi Buffon... Θα ευχόμουν να μπορούσε να πει έτσι, να έδειχνε ότι με εκτιμά, "You are my favourite goalkeeper in the world": αυτό θα μου άρεσε για να μπορέσουμε να ξεκινήσουμε ένα διάλογο, μια σχέση μαζί του". "Θα μπορούσε αυτή η επαφή να ξεκινήσει από το site;" "Ακριβώς, εμείς του το λέμε: αγαπητέ Obama, εγώ σε περιμένω, τώρα θα δω αν θα σου απαντήσω, δεν ξέρω, θα δούμε", κατέληξε με το γνωστο του χιούμορ...

Πηγή: Tuttosport.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: