Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2009

Ο Diego έκλεισε το μάτι στη Juventus

Άνοιγμα του Diego προς τη Juventus με ταυτόχρονους όρκους πίστης στο συμβόλαιο που τον δένει με τη Werder ως το 2011...
"Η Juventus είναι μια μεγάλη ομάδα και το να παίξεις σ' αυτήν θα άρεσε σε οποιονδήποτε": χωρίς περιστροφές εμφανίστηκε ο Βραζιλιάνος διεθνής αργά απόψε στην εκπομπή "Speciale Calciomercato" του Sky Sport 1. Βέβαια, φρόντισε να θυμίσει το συμβόλαιό του, να πει ότι είναι πολύ καλά στη Γερμανία και στην ομάδα του "που μου τα δίνει όλα" αλλά τελικά πάλι στο θέμα Juventus γύρναγε... "Για τώρα το πρώτο πράγμα που οφείλω είναι να σεβαστώ την ομάδα στην οποία παίζω, τη Werder, και δεν έχω τίποτα να προσθέσω αναφορικά με το μέλλον μου στη Juventus ή αλλού γιατί έχω συμβόλαιο και είμαι καλά. Αλλά αναμφισβήτητα η Juventus είναι ομάδα παγκόσμιας σημασίας και δεν θα μπορούσα παρά να τη θαυμάζω. Δεν υπάρχει καμιά συμφωνία για τώρα με τη Juventus. Είναι μια μεγάλη ομάδα την οποία θαυμάζω για την ιστορία της, αλλά ως αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει τίποτα γραπτό με τη Juventus, πολύ λιγότερο δε κάτι υπογεγραμμένο" (!) είπε και κάθε του λέξη ακουγόταν σαν επιβεβαίωση όσων διέψευδε...
Όπως όταν μίλησε για τη συνάντηση με παράγοντες της Juventus η οποία έχει αποδοθεί στον πατέρα (και ατζέντη) του: "Είναι αλήθεια, ο πατέρας μου ήταν στο Τορίνο αλλά με τους παππούδες, τη μαμά, τη θεία, εν πάση περιπτώσει με τους συγγενείς μου όλους. Και η Juventus είναι του Τορίνο βέβαια αλλά ο πατέρας μου δεν πήγε εκεί για να μιλήσει με το σύλλογο. Δεν έχει σημασία τι λέει η Juventus, μπορούν να λένε ό,τι θέλουνε, αλλά θα ήταν ελάχιστα ηθικό να μιλήσω εγώ γι' αυτό το θέμα ή, πολύ περισσότερο, να πω αν υπάρχει σε εξέλιξη κάποια διαπραγμάτευση ή όχι"...
(update, 27/1, 9:50) Το θέμα έγινε πρωτοσέλιδο, βέβαια, από την "Tuttosport": "Ο Diego καλεί τον Alex: θα ήμουν ευτυχής να παίξω με τον Del Piero, μπορούμε να συνυπάρξουμε"...

Cobolli Gigli: σίγουρα όχι τον Ιανουάριο

(Update, 14:25) "O Diego; Τον παρακολουθούμε όπως τόσους άλλους παίχτες αλλά τον Ιανουάριο δεν θα έρθει", δήλωσε ο πρόεδρος της ομάδας Cobolli Gigli.

Η Juventus ζητά δανεικό τον Malouda;

Στο μεταξύ, οι βρετανικές εφημερίδες επαναφέρουν το σενάριο που θέλει τη Juventus να διερευνά τη διαθεσιμότητα της Chelsea να της δώσει δανεικό τώρα με δικαίωμα εξαγοράς τον Ιούνιο τον Florent Malouda. Σύμφωνα με το βρετανικό "Sky Sport News", η επαφή έχει ήδη γίνει με πρωτοβουλία του Ranieri.

Ranieri: πολύ καλοί όλοι...

(Update, 20:00) Ο ίδιος ο Ranieri, στη συνέντευξη τύπου πριν το ματς με την Udinese, αποφάσισε να μην ανοίξει τα χαρτιά του: "ο Malouda; Μου αρέσει πάρα πολύ, το λέω για οποιονδήποτε μου λέτε ότι είναι στο στόχαστρο της Juventus...", συμπλήρωσε καλώντας τους δημοσιογράφους να βάζουν στο στόχαστρο της ομάδας τους καλύτερους... Ταυτόχρονα τόνισε ότι υπάρχουν αρμόδιοι για τις μεταγραφές στην ομάδα. Πιθανόν κάτι να κινείται... Ειδικά για τον Diego, όταν ρωτήθηκε αν θεωρεί ότι "κολλάει" σε σχήμα με τρεις επιθετικούς, απάντησε "πολύ καλά"...

Πηγή: Corriere dello Sport, Gazzetta dello Sport, Tuttosport.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: