Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009

David Trezeguet: είμαι έτοιμος, για την Palermo και την Chelsea!

Έτοιμος να σύρει τη Juventus στην επιτυχία, τόσο στη Σικελία όσο και μέσα στο Λονδίνο δηλώνει ο David Trezeguet με την αποκλειστική συνέντευξή του στην "Tuttosport" που θα κυκλοφορήσει την Παρασκευή, 20 Φεβρουαρίου: "Είμαι καλά, δούλεψα στο γυμναστήριο όπως ήταν προγραμματισμένο, χθες έπαιξα στο φιλικό που πήγε πολύ καλά (σ.σ. τέσσερα από τα 8 γκολ έβαλε!), αύριο θα επιστρέψω στις προπονήσεις με την ομάδα και θα είμαι στην διάθεση της ομάδας για τη μετάβαση στο Palermo, αυτό το τόσο κρίσιμο ματς. Προσωπικά είμαι πολύ καλά και ελπίζω να μπορώ να δώσω τη συνεισφορά μου. Είναι αλήθεια ότι το ματς με την Palermo γίνεται πολύ σημαντικό γιατί δυστυχώς με τη Sampdoria χάσαμε δυο βαθμούς και αυτούς πρέπει να πάμε να τους αναζητήσουμε μέσα στο Παλέρμο. Σίγουρα, θα υπάρχει η σκέψη για την Chelsea αλλά πρέπει να συγκεντρωθούμε στο παιχνίδι του του Σαββάτου, μετά θα σκεφτούμε το ματς με την Chelsea που θα είναι ένα παιχνίδι πολύ κρίσιμο για μας".

Πηγή: Tuttosport

Δεν υπάρχουν σχόλια: