Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009

Tiago: έκανα λάθη, τώρα με τη Juventus θέλω το Champions League

Αυτοκριτική που σπάει κόκαλα από τον Tiago στην εκπομπή "Permette Signora" του "Sky" όπου αποδέχθηκε τις ευθύνες του, ευχαρίστησε τους συμπαίκτες του και αποκάλυψε ότι στόχος του είναι αυτός τόσων bianconeri: "να κερδίσω το Champions League, δεν ξέρω αν θα είναι φέτος ή του χρόνου αλλά θέλω να το κερδίσω", είπε απαντώντας με σιγουριά στην ερώτηση "με ποιά φανέλα βλέπει τον εαυτό του του χρόνου": "της Juventus, σίγουρα της Juventus".
Άλλωστε, λίγο νωρίτερα είχε πει ότι δεν έφυγε το καλοκαίρι αφενός γιατί δεν τον ενδιαφέρανε οι προτάσεις που έφταναν και από την άλλη γιατί κάτι μέσα του τον κράταγε, δεν τον άφηνε να τα παρατήσει: "συμπαίκτες και οικογένεια πίστευαν και μένα και αυτό μου έδωσε ώθηση. Ήξερα ότι μια μέρα όλα θα άλλαζαν", είπε. Και αυτή η μέρα θεωρεί πως ήταν το ματς με τη Bologna, όπου έπαιξε 80' και απελευθερώθηκε. Τι είχε συμβεί, "τι απαντά σε όποιον έλεγε ότι το πρόβλημα του αφορούσε την προσωπικότητά του;"...

Νόμιζα ότι η Juventus θα έπαιζε για τον Tiago
και έκανα λάθος. Τώρα, μετά από δυο χρόνια εδώ,
θέλω να αποκτήσω καλές αναμνήσεις με τη Juventus

"Είναι αλήθεια. Μόνον εγώ ήμουν το πρόβλημα. Την ποιότητα την έχω, την έχω αποδείξει στην καριέρα μου. Έχω την ποιότητα για να παίξω στη Juve καλύτερα απ' ότι ως τώρα. Πρέπει να βάλω το κεφάλι στη θέση του και να αποδείξω στον προπονητή ότι έχω την ικανότητα να παίξω όπως θέλει αυτός", είπε και παραδέχθηκε ότι έφτασε στη Juventus πεισμένος ότι θα ήταν βασικός "και έκανα λάθος. Μόλις αντιμετώπισα δυσκολίες, το κεφάλι μου σάλταρε. Εγώ πίστευα ότι θα ήμουν η πρώτη επιλογή και ότι η Juventus θα στηνόταν πάνω μου και έκανα λάθος. Ήμουν εγώ αυτός που έπρεπε να στηθεί βάσει του μοντέλου της Juventus και του προπονητή" συμπλήρωσε τονίζοντας ότι η σχέση του με το Ranieri πέρασε από μια κρίση εμπιστοσύνης αφού εκείνος τον είχε ζητήσει και δεν ανταποκρίθηκε αλλά τώρα έχει βελτιωθεί και πάλι πολύ. "Όταν δεν πήγα στη Monaco θυμάμαι ήρθε και μου είπε: 'έμεινες, υπολογίζω σε σένα, ήρθε η ώρα να αποδείξεις την αξία σου"... "Είμαι δυο χρόνια στη Juve και δεν έχω καλές αναμνήσεις αλλά εγώ θέλω να έχω καλές αναμνήσεις με τη Juve", είπε δείχνοντας την αποφασιστικότητά του.

Με την Chelsea πρέπει να παίξουμε όπως στη Μαδρίτη

Αποφασιστικότητα που δεν τον εμποδίζει να αντιλαμβάνεται ότι οι 9 βαθμοί από την Inter είναι πολλοί... Στόχος, η Ευρώπη, "όπως και της Chelsea που επίσης δεν πάει καλά στο πρωτάθλημα και θα τα δώσει όλα στο Champions League. Ο Abramovic θέλει να το κερδίσει. Άλλαξαν και προπονητή, περιμένω μια Chelsea πολύ δυνατή. Εμείς θα πρέπει να απαντήσουμε κατά τον καλύτερο τρόπο, θα πρέπει να έχουμε μεγάλη θέληση για να πετύχουμε το μέγιστο", είπε τονίζοντας ότι, ειδικά στο Λονδίνο θα απαιτηθεί ένα παιχνίδι σαν αυτό μέσα στη Μαδρίτη με τη Real.

Πηγή: Tuttosport

Δεν υπάρχουν σχόλια: