Πέμπτη 12 Μαρτίου 2009

Ο ατζέντης του επιβεβαιώνει: ο Ibrahimovic θα έφευγε έτσι και αλλιώς από τη Juventus

Ο Ibrahimovic -που ούτε στο ματς με τη Manchester κατάφερε να αποδειχθεί καθοριστικός παρ΄ότι έφρασε πολύ κοντά και αποτέλεσε την κινητήρια δύναμη της Inter στο καλό της πρώτο 45λεπτο- θα έφευγε από τη Juventus ασχέτως calciopoli: την είδηση, την οποία έχουν αποκαλύψει οι διοικούντες της Juventus πρόσφατα, επιβεβαίωσε τη Δευτέρα στον "Antenna 3" ο ατζέντης του παίχτη, Mino Raiola: "ήδη τον Ιανουάριο, πριν την calciopoli, είχαμε αποφασίσει να αλλάξουμε ομάδα. Γι' αυτό άλλωστε ο Moggi μου είπε: 'πρέπει να μου φέρεις όσα χρήματα πήρα για το Zidane'. Είμαι πεπεισμένος ότι αν δεν είχε γίνει η calciopoli θα είχε βρεθεί μια ομάδα διατεθειμένη να πληρώσει ένα ποσό σαν του Zidane", υποστήριξε ο Raiola.

Με την calciopoli θα ακυρώναμε το συμβόλαιο,
η Inter θέλησε να είναι σωστή και έκανε συμφωνία
την ώρα που η Milan δεν ήξερε αν θα έπαιζε Ευρώπη...


"Ναι, αλλά τι έγινε και κατέληξε στην Inter και όχι στη Milan;", ρωτήθηκε ο Raiola και απάντησε: "εκείνη την εποχή ο Moggi μου είπε: 'αν η Inter μου φέρει 150 εκατ., τον δίνουμε"". "Έχουμε διαπραγμάτευση", απάντησα. "Η πρώτη ομάδα που έφερα στη Juve ήταν η Inter. Πάντα ήμασταν σε επαφή με τους nerazzurri, από κάποιο σημείο και μετά εισήλθε στην υπόθεση η Milan. Ενώ όμως οι rossoneri είχαν την αμφιβολία αν θα παίξουν στο Champions League (σ.σ. λόγω calciopoli), η Inter είχε συμφωνήσει με τον παίχτη. Είμαι πεπεισμένος ότι μετά την calciopoli, το συμβόλαιο του Ibrahimovic με τη Juventus μπορούσε να ακυρωθεί. Η Inter, και για να είναι σωστή απέναντι από στη Juve, επέλεξε να μη φτάσει σε εκείνο το σημείο και υπέγραψε μια συμφωνία για 26 εκατ. Αν ο Ibra πήγαινε στη Real Madrid, πιθανότατα θα είχαμε ακυρώσει το συμβόλαιο και η Juve δεν θα είχε πάρει τίποτα. Επομένως πρέπει να είναι ικανοποιημένοι στο Τορίνο"...

Πηγή: TMW

Δεν υπάρχουν σχόλια: