Παρασκευή 17 Απριλίου 2009

Del Piero: δεν ζηλεύω τίποτα στην Inter, είμαι περήφανος για τη Juventus

"Δεν ζηλεύω τίποτε από την Inter. Είμαι περήφανος για τα χρόνια μου in bianconero, συμπεριλαμβανομένων και των τελευταίων, των πιο δύσκολων. Και ξέρω πως ό,τι καλό κάναμε πρόσφατα το κάναμε πηγαίνοντας με 100 την ώρα": τα λόγια του capitano Alessandro Del Piero που με αυτό, το 7ο εξώφυλλό του στο "SportWeek" γίνεται το πρόσωπο με τις περισσότερες παρουσίες στο εβδομαδιαίο περιοδικό της "Gazzetta dello Sport" το οποίο θα κυκλοφορήσει αύριο στα περίπτερα.
Στην εφ' όλης της συνέντευξη ο Del Piero μιλά για τον Obama ("οι Αμερικάνοι τον ψήφισαν γιατί ενσαρκώνει την ελπίδα για ένα καλύτερο κόσμο. Το πιστεύω και εγώ"), τη γυναίκα του τη Sonia ("πέρα από μια "φυσιολογική" κοπέλα είναι μια εκπληκτική γυναίκα και σύζυγος") και το γιο τους τον Tobias ("μου άνοιξε τις πόρτες ενός φανταστικού κόσμου"), για το δεύτερο παιδί που έρχεται, την οικονομική κρίση και, βέβαια, το ποδόσφαιρο... "Το συμβόλαιό μου λήγει το 2010 και προτιμώ να κρατώ κλειστά κάποια σενάρια. Είμαι πολύ συγκεντρωμένος στους τρεις μήνες που απομένουν ώσπου να τελειώσει η σεζόν, τρεις μήνες σημαντικότατοι για μένα και τη Juve. Τους ζω σαν να είναι οι τελευταίοι. Αυτός είναι ο τρόπος μου να αντιμετωπίζω το ποδόσφαιρο", λέει ενώ όταν τον ρωτάνε για τον Ibrahimovic δηλώνει πως δεν έχει τίποτα να του συγχωρέσει: "όταν πήγαμε στη B, άλλαξε ομάδα, είναι μια επιλογή. Δεν ξέρω αν άλλαξε αυτός την Inter. Πιστεύω ότι πολλά έκαναν τα λεφτά του Moratti".

Πηγή: Gazzetta dello Sport

Δεν υπάρχουν σχόλια: