Πέμπτη 9 Απριλίου 2009

Giovinco: ένα γκολ για τους σεισμοπαθείς

Τον προβληματισμό του για το κατά πόσο θα έπρεπε να γίνει η αγωνιστική τη στιγμή που όλη η χώρα πενθεί, εξέφρασε ο Sebastian Giovinco στην εκπομπή "Filo Diretto" του "Juventus Channel": "κατά την άποψή μου δεν θα έπρεπε να γίνουν αγώνες αλλά είναι η πρώτη φορά που μου τυχαίνει κάτι τέτοιο και δεν μπορώ να πω τι είναι σωστό και τι όχι", είπε αποκαλύπτοντας ότι η τραγωδία του σεισμού είναι το αποκλειστικό θέμα συζήτησης μεταξύ των παιχτών και ότι ψάχνουν να βρουν κάποιο τρόπο να δείξουν την αλληλεγγύη τους.
Καθώς η συζήτηση πήγε στο ποδόσφαιρο, πάντως, το "ατομικό μυρμήγκι" σημείωσε πως αν σκοράρει δεν θα πανηγυρίσει αλλά θα αφιερώσει το γκολ στα θύματα του σεισμού. Ενώ, όσον αφορά το 3-3 με την Chievo εξέφρασε και αυτός την απογοήτευσή του αλλά και την αισιοδοξία του ότι τίποτα δεν έχει τελειώσει: "ποτέ δεν ξέρεις στη ζωή. Ποτέ μην πεις ποτέ", είπε για να τονίσει ότι με τη Genoa θα είναι μια δύσκολη αναμέτρηση που θα γίνει σε μια ωραία ατμόσφαιρα. Παράλληλα, αναφέρθηκε στη ρεβάνς του Κυπέλλου λέγοντας ότι θεωρεί πως η ομάδα έχει όλες τις αρετές για να ανατρέψει το 1-2 του πρώτου ματς.

Υπάρχει ήδη σπουδαίο feeling με τον Del Piero

Ο Giovinco εξέφρασε την ικανοποίησή του για το 3-1 της Chelsea μέσα στο Liverpool: "σε τελική ανάλυση, είναι αυτοί που μας απέκλεισαν", είπε και στη συνέχεια αναφέρθηκε στο παρόν και στο μέλλον του στη Juventus τονίζοντας ότι νιώθει απόλυτα συμβατός με τον Del Piero: "Είναι η πρώτη χρονιά που παίζουμε μαζί και δεν παίξαμε σ' όλα τα ματς. Υπάρχει ήδη σπουδαίο feeling", είπε τονίζοντας πως το ίδιο νιώθει και με το Nedved και ότι αν ο Τσέχος αποφασίσει να μετακινηθεί στο κέντρο του γηπέδου "μπορούμε να παίξουμε μαζί. Και ε΄πειτα, ως πρωταθλητής και σπουδαίος άνθρωπος μου δίνει τόσες συμβουλές. Υπάρχει ο μέγιστος σεβασμός ανάμεσά μας. Σκέφτομαι ότι δεν θα συνταξιοδοτηθεί στο τέλος της χρονιάς, μπορεί να παίξει άλλα τρία χρόνια".

Εγώ θέλω να μείνω στη Juve

Όσον αφορά στην πθανότητα να έρθει ο Diego, αφού τον χαρακτήρισε "μεγάλο", είπε ότι "θα είναι καλοδεχούμενος, την ομάδα θα τη βολεύει σίγουρα ένας τέτοιος παίχτης. Εγώ έχω συγκεκριμένα καθήκοντα και κλανω ό,τι μου λένε να κάνω. Σε κάποιες περιπτώσεις ακολουθώ και λίγο το ένστικτό μου που μου λέει να πηγαίνω προς τη μέση. Καλύτερα πρωταγωνιστής σε μια άλλη ομάδα; Εγώ θέλω να μείνω στη Juve και ας μη μου δίνει κανείς τη βεβαιότητα ότι θα αγωνίζομαι. Ένας εικοσάχρονος δεν θα μπορούσε να ζητήσει κάτι παραπάνω. Ήδη απέδειξα ότι μπορώ να παίξω αλλού, τώρα θέλω να το κάνω και εδώ", διαμήνυσε καθαρά.

Πηγές: Juventus.com, Tuttosport

Δεν υπάρχουν σχόλια: