Κυριακή 24 Μαΐου 2009

Ciro Ferrara, Del Piero αποχαιρέτισαν τον Paolo Maldini

Την ώρα της μεγάλης τους χαράς, οι πρωταθλητές της Juventus δεν ξέχασαν έναν πολύ μεγάλο του παγκόσμιου ποδοσφαίρου, τον Paolo Maldini που κρεμά τα ποδοσφαιρικά του παπούτσια: "του έστειλα ένα sms όπου του έγραψα ότι η χαρά μου αυτή τη στιγμή είναι ίση με τη λύπη μου για το αντίο του στο ποδόσφαιρο. Σταμάτησε ο πιο δυνατός αμυντικός των τελευταίων 30 ετών", δήλωσε μετά το 3-0 επί της Siena ο Ciro Ferrara, νεός προπονητής της Juventus και σπουδαίος αμυντικός του παρελθόντος...
Αλλά και ο Del Piero την τελευταία του ατάκα την κράτησε για τον Paolo Maldini: "θέλω να τον χαιρετίσω γιατί είναι ο υπ' αριθμόν ένας υπό οποιαδήποτε οπτική. Είναι απίστευτη η ικανότητα που έβαζε πάντα σε κάθε προπόνηση, σε κάθε παιχνίδι, και η ψυχή με την οποία έζησε την καριέρα του".

Ο Maldini απαντά στις προκλήσεις των οπαδών της Milan:
"είμαι περήφανος που δεν είμαι ένας απ' αυτούς"...

Δυστυχώς, το σεβασμό που του απέδωσαν οι αντίπαλοι (ο Mourinho είπε ότι όλα σήμερα είναι πολύ μικρά μπροστά σε αυτό το γεγονός ενώ οι παίχτες της Roma εμφανίστηκαν στο ματς με μπλούζες που έγραφαν: "ευχαριστούμε Paolo, μεγάλε capitano"!) δεν την έδειξαν οι "οπαδοί" της Milan (curva sud) αναρτώντας πανό που έγραφε: "ευχαριστούμε capitano: πρωταθλητής ατελείωτος στο γήπεδο αλλά ασεβής απέναντι σε όποιον σε έκανε πλούσιο" και φωνάζοντας το σύνθημα "υπάρχει μόνον ένας capitano" την ίδια ώρα που ανέμιζαν τη φανέλα του Franco Baresi από τον οποίο ο Maldini πήρε την αρχηγία το 1997... Ο Maldini των 901 εμφανίσεων δεν άφησε την πρόκληση να πέσει κάτω: "είμαι περήφανος που δεν είμαι ένας απ' αυτούς", τόνισε.

Πηγές: Rai, Gazzetta dello Sport

Δεν υπάρχουν σχόλια: