Κυριακή 31 Μαΐου 2009

Nedved: εγώ είμαι piemontese...


(Update) O Nedved απαντά πως ναι, η σημερινή γιορτή ίσως είναι πιο όμορφη και από εκείνη για τη Χρυσή Μπάλα: "είμαι χαρούμενος που έπαιξα γι' αυτούς τους tifosi" είπε και δήλωσε ότι είναι piemontese...

"Πιστεύω ότι φτάνει τόσο": οι πρώτες δηλώσεις του Pavel Nedved μετά το 2-0 επί της Lazio είναι σε διαφορετικό μήκος κύματος από του ατζέντη του και δείχνουν κάποιον που θέλει να σταματήσει και πάντως όχι να πάει αλλού... Ο Pavel, αφού ευχαρίστησε τον Alex (Del Piero) που τον έκανε αρχηγό για μια μέρα -"ήταν το λιγότερο που μπορούσε να γίνει, μαζί κερδίσαμε τόσα, ήλπιζα να τελείωνε αλλιώς", είπε ο Alex- τόνισε ότι χρωστάει πολλά στα παιδιά του καθώς τόσα χρόνια τους στέρησε την παρουσία του και όταν ρωτήθηκε που θα τον βρουν επισήμανε ότι ο ίδιος "είναι piemontese" (ο νομός όπου βρίσκεται το Τορίνο: Πιεμόντε) και ότι "τα παιδιά του είναι tifosi της Juve"... Δήλωσε "πραγματικά ευτυχισμένος" για τον αποχαιρετισμό που του επιφύλαξαν οι φίλαθλοι και όταν ρωτήθηκε αν μια παρέμβαση της οικογένειας Agnelli μπορεί όντως να τον κάνει να ξανασκεφτεί και να μείνει άλλον ένα χρόνο, αρκέστηκε να εκφράσει τη μεγάλη του αγάπη για την Οικογένεια -την οποία είχε ευχαριστήσει με τη χθεσινή του δήλωση- και ειδικά για τον Andrea Agnelli και τη μαμά του... "Μπορώ να σταματήσω γιατί ξέρω ότι κάναμε σπουδαία πράγματα", είπε σε άλλο δίκτυο και τόνισε ότι... "δεν περίμενε όλη αυτή τη γιορτή. Είμαι πραγματικά χαρούμενος που έπαιξα σε μια ομάδα με αυτούς τους φιλάθλους. Με τη σημερινή, έπαψα να τρέχω, το "11" μου θα το αφήσω στον Amauri, είμαι ευχαριστημένος και το θέλει και ο ίδιος. Από αύριο θα μπορώ να αφοσιωθώ στην οικογένειά μου, που με περίμενε τόσα χρόνια".

H πιο πικρή στιγμή: ο Pavel βγαίνει για να χειροκροτηθεί από όλο το γήπεδο και παό όλους τους παίχτες. Grazie Furia Ceca!

(Update, 1/6) Οι τελευταίες ειδήσεις, από τη "Domenica Sportiva" θέλουν τον Raiola να προσπαθεί να πάει το Nedved αλλού (ακόμα και στην Inter!...), και το Nedved να περιμένει μια θέση παράγοντα στη Juventus, όπως του προτείνει ο Blanc... Pavel, πρέπει να μείνεις μαζί μας!
(Update 1/6, 2) H "Gazzetta dello Sport" καταγράφει τις σκέψεις της Inter και του Raiola για τον Pavel! Αν είναι δυνατόν!
(Update 3/6) Ο ατζέντης του συνεχίζει να πιέζει τον Pavel, ακόμα και να πάει στην Inter (εδώ).

Δηλώσεις για τον Pavel εδώ (των συμπαικτών του μετά το ματς) και εδώ (του Blanc) και του Cobolli Gigli (εδώ). Το αποχαιρετιστήριο του Alessandro Del Piero, εδώ. Ο αποχαιρετσισμός του Buffon, εδώ. Ένας παλιός ύμνος της Juventus αφιερωμένος στον Pavel, εδώ.

5 σχόλια:

Στεφανος Κ. είπε...

Μου σηκωθηκε η τριχα..αυτο εχω να πω..ακομα και τωρα που φερνω στο νου μου την ωρα της αλλαγης πραγματικα ανατριχιαζω...ενας μεγαλος παιχτης..ενας vero bianconero μας αποχαιρετησε σημερα..θα σε παρακαλουσα εαν βρεις να αναβασεις το βιντεο μετα τον αγωνα που εγινε η αψιδα και την συνεχεια οπως και ολες τις δηλωσεις που εγιναν :)

Un Gobbo ad Atene είπε...

Και μένα το ίδιο!

Un Gobbo ad Atene είπε...

Την αψίδα του θριάμβου θα τη δεις στο βίντεο με τις δηλώσεις του Ciro Ferrara στο post του ματς

Στεφανος Κ. είπε...

Καλημερα φιλε μου, σε ευχαριστω για το βιντεο :) Πραγματικα χαιρομαι που υπαρχεις και μπορουμε να ενημερωνομαστε μεσα απο το blog σου οσοι απο εμας τους binaconeri tiffo δεν ξερουμε καλα ιταλικα και ελπιζω να υπαρχει το blog αυτο για πολυ καιρο ακομα. Εγω ενα πραγμα σκεφτομαι..οτι συντομα θα ερθει και η ωρα του Ale να αποχωρησει..εχει περασει απο το μυαλο σου τι εχει να γινει εκει? Καρφιτσα δεν θα πεσει..και οσο σκεφτομαι οτι οπως και να εχει εγω θα βρω ενα εισητηριο να ειμαι εκει και την ενταση της στιγμης τρελλενομαι..

Un Gobbo ad Atene είπε...

Καλησπέρα! Ας ευχαριστήσουμε όσους τα "σηκώσανε"!