Τετάρτη 29 Ιουλίου 2009

Diego: στόχος μου η νίκη

Κατά τον καλύτερο τρόπο, με πάσες ακριβείας, σημάδια καλής συνεννόησης με τους επιθετικούς και ένα "βραζιλιάνικο" γκολ ξεκίνησε ο Diego την περιπέτειά του in bianconero: "πιστεύω ότι ήταν ένα γκολ σπέσιαλ και ελπίζω να είναι το πρώτο από πολλά. Πιστεύω ότι για μένα ήταν μια τέλεια βραδιά γιατί μετά από δυο μήνες που δεν αγωνιζόμουν κατάφερα να κερδίσω και να σκοράρω. Είμαι πολύ ικανοποιημένος. Είναι σαφές ότι πρέπει να βελτιωθώ αλλά θα το πετύχω με τη δουλειά', δήλωσε ο Diego Ribas da Cunha.

"Τέλειο αυτό το σύστημα για μένα"
"O Del Piero αξίζει σεβασμό από όλους"

Στη συνέντευξη επισημάνθηκε στον Diego η πολύ καλή συνεννόηση ιδίως με τον Iaquinta: "αν λάβουμε υπόψη μας ποιοί είναι οι επιθετικοί μας, μιλάμε για τέσσερις παίχτες υψηλού επιπέδου. Με τον καιρό θα μάυω να καταλαβαίνω τις κινήσεις τους και που προτιμούν να τους βγάζω τη μπάλα. Χθες βρέθηκα πολύ καλά με τους Iaquinta και Trezeguet. Βέβαια, με παίχτες σαν αυτούς όλα είναι πιο εύκολα. Ο τρόπος που παίζουμε είναι παρόμοιος με εκείνο που παίζαμε στη Γερμανία. Χθες βρέθηκα καλά σε εκείνη τη θέση, αυτό το σύστημα είναι τέλειο για μένα", τόνισε.
Υπάρχει ζήτημα με τον Del Piero, ρωτήθηκε και έκλεισε για άλλη μια φορά το θέμα: "δεν είμαι εδώ για να ανταγωνιστώ με τον Del Piero, είμαι εδώ για να κάνω τη δουλειά μου και να βρω το χώρο μου. Ο Del Piero είναι ένας από τους καλύτερους ποδοσφαιριστές στον κόσμο και αξίζει σεβασμό από όλους. Είναι ειδικός (special) παίχτης. Στόχος μου είναι να νικήσω, προσωπικά δεν με ενδιαφέρει ποιος εκτελεί τα φαόυλ ή ποιος σκοράρει"...

"Με τη Real θ' αγωνιστούμε για να κερδίσουμε
Το Champions League είναι ένα στόχος, δύσκολος
αλλά πρέπει να δουλέψουμε για να τον πετύχουμε"!

Ο Diego έδειξε αυτοπεποίθηση για την κατάσταση της ομάδας: "είναι μια από τις ισχυρότερες ομάδες στον κόσμο, είναι στην ελίτ του ποδοσφαίρου, μπορεί να κερδίσει οποιόδηποτε τρόπαιο και εγώ είμαι εδώ γι' αυτό. Εγώ νιώθω πολύ καλά, τόσο με τους συμπαίκτες μου όσο και με το προπονητικό staff, με φροντίζουν με πολύ αγάπη και δεν μπορεί παρά να βελτιωθώ", είπε και αναφέρθηκε στο ματς με τη Real για τα ημιτελικά του Peace Cup: "δεν είμαστε ακόμα σε ιδανική κατάσταση αλλά το παιχνίδι κατά της Real θα είναι ειδικό, όπως πάντα. Θα αγωνιστούμε για να κερδίσουμε γιατί στόχος μας είναι η επιτυχία στο τουρνουά"...
Εύλογα, επισημάνθηκε στον Diego ότι η αναμέτρηση με τη Real έχει άρωμα Champions League και ο Βραζιλιάνος άσος δεν έκανε πίσω δείχνοντας ότι έχιε κατανοήσιε σε ποιά ομάδα ήρθε: "είναι αδύνατος για μια ομάδα σαν τη Juve να συμμετέχει σε μια διοργάνωση απλώς για να συμμετέχει. Με όσα επένδυσε και με τους παίχτες που έχει οφείλει πάντα να προσπαθεί να κερδίσει. Αυτή είναι η νοοτροπία μας. Όλοι περιμένουν τη Juventus και πρέπει αν έχουμε συναίσθηση αυτού του γεγονότος. Το Champions League είναι ένας στόχος, δύσκολος είναι αλήθεια, αλλά πρέπει αν δφουλέψουμε για να τον πετύχουμε"...

Οι προσωπικοί μου στόχοι περνάνε μέσα από τις
νίκες της Juventus. Το Μουντιάλ είναι στόχος μου!

Το γεγονός ότι είναι φιλόδοξος δεν τον κάνει να πετάει στα σύννεφα. Ο Diego θέλει να βοηθήσει τη Juve να νικήσει και βλέπει τις προσωπικές του νίκες ως συνέπεια αυτής της νίκης: "η Χρυσή Μπάλα δεν είναι στόχος μου. Αυτά είναι πράγματα που έρχονται σιγά σιγά. Μια καριέρα είναι φτιαγμένη από πολλά σκαλοπάτια και εγώ θέλω να συγκεντρωθώ στα πρώτα: να παίξω καλά και να βοηθήσω τη Juve να νικήσει. Το Μουντιάλ είναι ένας δικός μου μεγάλος στόχος, αυτό ναι. Ως τώρα δεν έπαιξα σε ένα αλλά για να τα καταφέρω πρέπει να πάω καλά με τη Juve και είμαι συγκεντρωμένος 100% σ' αυτό. Εμείς πρέπει να προσπαθήσουε να κερδίσουμε και τα υπόλοιπα θα έρθουν ως αποτέλεσμα".

Πηγή: Juventus.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: