Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2009

Τετ-α-τετ παιχτών-προπονητή για τα αίτια της ήττας. Ανακούφιση για τον Amauri

Μπορεί ο Iaquinta να αργεί να επανέλθει αλλά τουλάχιστον ο Ferrara δεν χάνει τον Amauri (από τραυματισμό, άλλο θέμα είναι το πώς παίζει): ο Βραζιλιάνος, που στο ματς με τη Bordeaux αντικαταστάθηκε λόγω ενοχλήσεων στο γλουτό, υποβλήθηκε σε υπερηχογράφημα και εξετάσεις και δεν διαγνώστηκε κανένα μυϊκό πρόβλημα στους τένοντες. Αύριο, όπως ανακοινώθηκε από τη Juventus, θα επαναξιολογηθεί η κατάστασή του "και θα μπορούσε να ξαναρχίσει τις προπονήσεις με τους συμπαίκτες του".
Πριν τη σημερινή προπόνηση, μπροστά στους οπαδούς, οι bianconeri ανέλυσαν με το τεχνικό τιμ τις αιτίες της ήττας και μετά, οι περισσότεροι, κατέβηκαν στο γήπεδο. Στο γυμναστήριο έμειναν Legrottaglie, Grosso και Felipe Melo ενώ οι υπόλοιποι, στο τέλος της προπόνησης έπαιξαν και ένα οικογενειακό δίτερμα, μαζί με παιδιά της Primavera. Φυσιοθεραπεία και προσωποποιημένη δουλειά για Iaquinta, Trezeguet, Salihamidzic.

Ferrara: χρειάζεται προσωπικότητα

(Update) Ενδεικτική του κλίματος, πάντως, και σε σχέση με μια δήλωση του Diego (εδώ) που έγινε πρωτοσέλιδη στην "Tuttosport" και με την οποία ο Βραζιλιάνος ζητούσε εξηγήσεις από τον Ferrara είναι μια δήλωση του προπονητή σχετικά με το χθεσινό ματς: "δεν δείξαμε προσωπικότητα και εννοώ και στις δύσκολες στιγμές, όταν κάποιος πρέπει να κάνει έτσι ώστε να του δώσουν τη μπάλα και δεν το κάνει. Πρέπει να έχουμε τη δύναμη να διαχειριστούμε, να κάνουμε να μας περάσουν τη μπάλα και να την κρατήσουμε χωρίς να την πετάμε μακριά. Όλα αυτά έλειψαν"... Δήλωση που αφορά όλους τους μεσοεπιθετικούς -άλλωστε και ο Laurent Blanc, χαρούμενος για τη νίκη του, αυτό που παρατήρησε ήταν ότι οι επιθετικοί της Juventus δεν του δημιούργησαν προβλήματα...

Διευκρινίσεις Diego: τα λόγια μου παρερμηνεύθηκαν

(Update 2/3) "Οι χθεσινές μου δηλώσεις όσον αφορά στον Ferrara, παρερμηνεύθηκαν. Δεν επιτέθηκα σε κανέναν, ανέλαβα τις ευθύνες μου όπως όλοι οι συμπαίκτες μου. Το καθήκον εμάς των παιχτών δεν είναι να λέμε τι δεν πάει αλλά να δουλεύουμε σκληρά, στα υπόλοιπα σκέφτεται ο προπονητής. Αν η Juve παίζει άσχημα, πάει να πει ότι και ο υποφαινόμενος έπαιξε άσχημα. Κάνω προσπάθεια να μιλήσω ιταλικά και ελπίζω οι δηλώσεις μου να μην παρερμηνευθούν πια", δήλωσε ο Diego σε συνέχεια. Να επισημανθεί ότι σε δηλώσεις του πριν το ματς, και με αφορμή μια συζήτηση σχετική με την τοποθέτησή του σε σχέση με τον Del Piero, o Βραζιλιάνος είχε δώσει τη... διαθεσιμότητά του να παίξει λίγο πιο αριστερά για 20'-30'...

Del Piero: δεν είμαι ικανοποιημένος απ' το παιχνίδι μου

"Δεινοπαθήσαμε υπερβολικά", δήλωσε στο "Sky" ο Del Piero που μετά προχώρησε σε μερικές επισημάνσεις που συνοψίζονταν στο: με τόσες αλλαγές είναι αναπόφευκτο να έχουμε ψηλά και χαμηλά (αναλυτικά, και το βίντεο, εδώ). Ο capitano είπε πως "όχι, δεν είμαι ικανοποιημένος από το παιχνίδι μου". Πάντως, όταν ρωτήθηκε αν ο νέος του ρόλος έπαιξε ρόλο στην ήττα, απάντησε αρνητικά λέγοντας πως ήταν "σύμπτωση. Υπάρχουν άλλες ερμηνείες. Στο πρώτο ημίχρονο δημιουργήσαμε μόνο μια ευκαιρία, που δεν εκμεταλλευτήκαμε. Πέρα από το ρόλο, αρκεί να παίξεις καλά, όπως όλοι οι συμπαίκτες σου. Η ιστορία μου λέει ότι σε μια άλλη θέση έδωσα τον καλύτερο εαυτό μου, αλλά πάει καλά έτσι"... "Στο δεύτερο μέρος, πάντως, η Juve προσπάθησε να παίξει", του παρατήρησαν και εκείνος απάντησε: "ναι, αλλά δεν αρκεί να παίξεις. Πρέπει να παίξεις καλά".

Πηγή: Juventus.com, Goal.com/it, Gazzetta dello Sport

Δεν υπάρχουν σχόλια: