Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2009

Del Piero καλεί Lippi: νιώθω μέρος της Εθνικής, θα μου άρεσε να πάω στο Μουντιάλ

"Εγώ στη Νότιο Αφρική; Ήμουν ήδη (σ.σ. στο Μουντιάλ), θα μου άρεσε να επιστρέψω". Ο Alessandro Del Piero ονειρεύεται άλλο ένα Μουντιάλ (άλλωστε, η συζήτηση άνοιξε και για τον Totti) και στέλνει μήνυμα στον ομοσπονδιακό τεχνικό Marcello Lippi που έχει πει ότι η ραχοκοκαλιά της Squadra Azzurra είναι αυτή που είδαμε: "έχοντας αποτελέσει στην αρχή μέρος της ομάδας, νιώθω ακόμα ότι μέλος της", είπε ο Alex.

Παράλληλα, αφού επανέλαβε τους στόχους του και της ομάδας για πρωτάθλημα, Champions, όταν ρωτήθηκε πώς βλέπει τον εαυτό του μαζί με τον Diego πίσω από έναν επιθετικό απάντησε με ένα αινιγματικό: "θα δούμε" ενώ σε ερώτηση για το σύστημα παιχνιδιού αστειεύτηκε: "προτιμώ αυτό της Longobarda", είπε υπονοώντας το... 5-5-5 της ομώνυμης φανταστικής ομάδας της ιταλικής κωμωδίας "L' allenatore del pallone 2" (συνέχεια της προ 25ετίας ταινίας) όπου εμφανιζόταν και ο ίδιος. "Ελπίζω, μάλιστα, ο mister να μας το επιβάλλει αμέσως", συνέχισε γελώντας για να σοβαρευτεί: "έχουμε παίχτες σε θέση να παίξουν περισσότερα συστήματα. Είναι αυτό που είπε ο mister και είναι αλήθεια. Ειλικρινά, εγώ ελπίζω να επανέλθω και αυτά θα είναι προβλήματα και καταστάσεις που θα πρέπει αν κοιτάξει ο προπονητής".

Πηγή: Corriere dello Sport

Δεν υπάρχουν σχόλια: