Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2009

Ο Del Piero πανηγυρίζει, συγχαίρει και ετοιμάζεται για τις επόμενες αναμετρήσεις

"Υπάρχουν παιχνίδια που είναι σημαντικό να κερδίζεις, τελεία και παύλα. Γιατί μετράει για τη βαθμολογία, γιατί πρέπει να βγεις από μια δύσκολη στιγμή, γιατί πρέπει να αποδείξεις κάτι. Υπάρχουν παιχνίδια σαν εκείνο με την Inter", τόνισε στο μήνυμα από το site του ο Del Piero και πρόσθεσε: "Κερδίσαμε. Είμαι πολύ ικανοποιημένος για ό,τι καταφάραμε να κάνουμε, μ' άρεσε η αγωνιστική ορμή, το δέσιμο, η επιθετικότητα που δείξαμε στον αγωνιστικό χώρο, η τακτική τακτοποίηση που κατάφερε να αναδέιξει τις αρετές των μονάδων, όλα επαυξημένα από την ποιότητα του αντιπάλου. Οφείλουμε και μπορούμε να βελτιωθούμε ακόμα αλλά εκείνο που μετράει τώρα είναι να πάρουμε ό,τι καλύτερο από αυτό το παιχνίδι και να το βάλουμε αμέσως στο γήπεδο για τις αναμετρήσεις που μας περιμένουν, ξεκινώντας απ' αυτή με τη Bayern. Σε προσωπικό επίπεδο, συνεχίζω να ανεβαίνω και δεν θέλω να σταματήσω. Ήμουν έτοιμος κιόλας να βάλω ένα γκολ, εκείνο του 1-0. Ή μήπως το έβαλα; Ακόμα δεν κατάλαβα... Εμένα μου φαίνεται ότι ακούμπησα τη μπάλα πριν της αλλάξει πορεία ο Lucio αλλά ας πούμε ότι είναι ένα γκολ ομαδικό! Το σημαντικό είναι ότι η μπάλα κατέληξε μέσα και ότι μετά ο Claudio έβαλε εκείνο το πολύ όμορφο γκολ στο δεύτερο ημίχρονο. Και τώρα, πάμε με το Champions League".

Το βίντεο από το site του capitano με φωτογραφίες για το ματς με την Inter, "μια αναμέτρηση με πάνω από έναν αιώνα ιστορία. Είμαι μέρος αυτής της ιστορίας. Αλλά τώρα μετρά μόνον το παρών"...

Πηγή: alessandrodelpiero.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: