Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010

Δυο capitani

Παραμονές του ματς με τη Roma, με ένα σημείωμα στο site του με τίτλο: "δυο capitani", o Alessandro Del Piero θυμίζει (και θυμάται) ότι με τον Totti, αν αθροίσουμε τα φκολ μας, τα δικά μου και τα δικά του, ξεπερνάμε τα 500 [1]. Αν αθροίσου,ε τα χρόνια της καριέρας μας με την ίδια φανέλα -πάντα και μόνο την ίδια φανέλα- φτάνουμε στα 35 χρόνια. Μια ζωή. Το ίδιο ισχύει και για τις αναμετρήσει μου με τον Paolo Maldini. Εγώ πιστεύω ότι δεν υπάρχει η ιδέα της σημαίας, του συμβόλου ενός συλλόγου, μιας ομάδας, μιας tifoseria, αν δεν το γεμίζεις κάθε μέρα με περιεχόμενα, στο γήπεδο και έξω απ' αυτό. Γι' αυτό είμαι περήφανος που αντιμετώπισα τέτοιους παίχτες. Με τον Francesco υπήρξαμε συμπαίκτες στην Εθνική, υπογραμμίζω συμπαίκτες και όχι αντίπαλοι. Είμαστε πολύ διαφορετικοί αλλά έχουμε πολλά κοινά. Κερδίσαμε μαζί ένα Μουντιάλ και εκείνες οι αναμνήσεις θα μας δένουν για πάντα. Αλλά προπαντός με τους συλλόγους μας υπήρξαμε, και θα είμαστε, αντίπαλοι. Να, εγώ σκέφτομαι ότι ένας πρωταθλητής γίνεται μεγάλος και μέσω των αντιπάλων που αντιμετωπίζει. Γι' αυτό θα είμαι χαρούμενος αύριο βράδυ να σφίξω το χέρι του Francesco".

Αλήθεια είναι, είμαστε οι τελευταίες σημαίες!

(Update) "Alessa', είναι αλήθεια. Μείναμε εμείς οι δυο οι τελευταίες σημαίες του ιταλικού ποδοσφαίρου", απάντησε από το δικό του site ο Francesco Totti επισημαίνοντας με τη σειρά του ενόψει του Juve-Roma ότι "είναι πάντα ωραία πρόκληση να παίζεις εναντίον πρωταθλητών σαν εσένα. Μοιραστήκαμε τόσες σημαντικές στιγμές, μέσα και έξω από το γήπεδο. Αλλά εκείνο που με κάνει να νιώθω πιο κοντά σου είναι ότι έχουμε την ίδια δύναμη να ξανασηκωθούμε με τόση θέληση να κερδίσουμε. Και αύριο, έτοιμοι να κατέβουμε στο γήπεδο ως αντίπαλοι".

Ως δείγμα της ιδιαίτερης σχέσης τους, ο capitano βάζει στο site του ένα από τα κλασικά ανέκδοτα του Totti που, όπως σημειώνει έγιναν cult στο youtube και τον κάνουν να γελάει πριν καν ξεκινήσει ο Totti λόγω του τρόπου που τα λεει: "Ει, Allesa', πώς πήγες στο διαγώνισμα; Χάλια, χάλια, παρέδωσα λευκή κόλλα. Και εγώ το ίδιο, τώρα θα σκεφτούν κιόλας ότι αντιγράψαμε"...

[1] O Del Piero έχει βάλει 265 γκολ και ο Totti 240, σύνολο 505!

Πηγές: alessandrodelpiero.com, francescototti.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: