Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010

Παρέμβαση Zidane

Μετά τις δηλώσεις εμπιστοσύνης του Lippi, σειρά του Zidane σήμερα να εκφράσει την εμπιστοσύνη του σε Ferrara, Diego, Del Piero: "βέβαια, δεν είναι καλή στιγμή και είμαι πολύ στεναχωρημένος. Το δέσιμό μου με το σύλλογο είναι δυνατό: με έκανε μεγάλο και μου έμαθε να κερδίζω. Η Juve είναι η Juve: όλοι θα ήθελανα να φτάσουν εκεί. Και έπειτα είναι όμορφο που υπάρχει πάντα λίγη Γαλλία: ο Platini, εγώ, ο Deschamps και τώρα ο Trezeguet και ο πρόεδρος Blanc", είπε ο Zizou στη σημερινή "Gazzetta dello Sport".

Ο Ferrara να μείνει ήρεμος. Θα ήταν σημαντικό
να κερδίσει το Europa League και να πάιξει το Super Cup
Και μένα θέλαν να με διώξουν αλλά μου έδειξε
εμπιστοσύνη ο Lippi. Diego; Είναι καλός...

"Συμβουλές στον Ciro Ferrara; Του λέω απλά να είναι ήρεμος και να συγκεντρωθεί στους στόχους του. Το να κερδίσει το Europa League θα ήταν σημαντικό και θα έδινε τη δυνατότητα στη Juve να παίξει το Super Cup. Μακάρι, κατά της Real...", πρόσθεσε κάνοντας μια ευχή για τον ισπανικό σύλλογο με τον οποίο συνεργάζεται σταθερά.
Στον Zidane επισημάνθηκε ο παραλληλισμός που έχει γίνει ανάμεσα σε αυτόν και τον Diego με αφορμή τα προβλήματα προσαρμογής του Βραζιλιάνου και τα δικά του: "τους πρώτους τρεις μήνες έπαιξα άσχημα και όλοι θέλανε να με διώξουν, ευτυχώς ήταν μαζί μου ένας κάποιος Lippi που μου έδειξε εμπιστοσύνη και με προστάτεψε", θυμήθηκε ο Γάλλος για να προσθέσει: "με έναν καινούργιο ξένο χρειάζεται χρόνος και υπομονή. Αλλά η αξία του Diego δεν είναι προς συζήτηση, είναι πραγματικά καλός"...

Del Piero; Υπομονή, η κλάση θα φανεί

Η τελευταία αναφορά αφορά στον capitano: "τον Del Piero τον είδα πριν από λίγο καιρό και του είπα να έχει υπομονή. Η κλάση του θα βγει στην επιφάνεια, όπως πάντα. Μέχρι το Μουντιάλ λείπουν 5 μήνες, μπορεί ακόμα να το έχει στόχο"...

Πηγή: Gazzetta dello Sport

Δεν υπάρχουν σχόλια: