Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010

"Συγγνώμη" Melo από τους tifosi

Με ανακοίνωση μέσω του site του συλλόγου ζήτησε συγγνώμη ο F.Melo για την αχαρακτήριστη συμπεριφορά του χθες προς το τέλος του ματς προς τους φιλάθλους (ένα ολοκάθαρο "vaffa..."): "ήμουν πικραμένος για την τροπή του παιχνιδιού και σε μια ταραγμένη αγωνιστική στιγμή μου ξέφυγε μια κουβέντα παραπάνω, ζητώ συγγνώμη για τη συμπεριφορά μου. Σε εκείνο το τμήμα του παιχνιδιού η υποστήριξη των φιλάθλων ήταν θεμελιώδης, είχαμε τρέξει τόσο και δοκιμάζαμε με κάθε τρόπο να πάρουμε τη νίκη, μιας και υπήρχε ακόμα χρόνος για να πετύχουμε το γκολ του 4-3, είχαμε ανάγκη τη ζεστασιά τους", αναφέρει για να προσθέσει: "εγώ γνωρίζω ότι όλο το κοινό juventino είναι με μας αν και υπάρχει μια μικρή μειοψηφία που κάποιες φορές κριτικάρει και αποδοκιμάζει κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, παρ' ότι το αποτέλεσμα ακόμα παίζεται. Θεωρώ ότι η ομάδα πρέπει να υποστηρίζεται ως το τέλος κυρίως στις δύσκολες στιγμές. Εγώ έτσι όπως και οι συμπαίκτες μου έχουμε ανάγκη να νιώθουμε τη στήριξη όλου του γηπέδου. Ήθελα να καλέσω την curva να υποστηρίζει την ομάδα αλλά ένα μέρος του κοινού φώναζε αντίθετα"...
Προσωπικά δεν με καλύπτει

Θα ήταν υπεραρκετή μια "
συγγνώμη, για όσα είπα και όσα έκανα μέσα στο γήπεδο", όχι αυτό τα... "μου ξέφυγε μια κουβέντα παραπάνω" και "συγγνώμη αλλά και εσείς...".
Και εγώ διαφωνώ με τις αποδοκιμασίες την ώρα του αγώνα αλλά δεν θα έβριζα όσους πονάνε αυτή τη φανέλα περισσότερο από κάπoιους εκατομμυριούχους παίχτες που κάνουν συνεχώς τα ίδια, ας αρκεστούεμννα τα πόυτμε λάθη. Και σταματώ εδώ γιατί δεν μου πάει να βρίζω παίχτη που ο σύλλογος του έκανε την τιμή να φοράει τη φανέλα μας.
Πηγή: Juventus.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: