Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

Ο Buffon νιώθει ότι τώρα θα επιμηκύνει και άλλο την καριέρα του σε υψηλά επίπεδα

Βγήκε σήμερα από την κλινική: "έβγαλα από πάνω μου ένα βάρος"
Η επέμβαση πήγε καλά και ο Gigi Buffon βγήκε ήδη από την κλινική ξαλαφρωμένος και αισιόδοξος: "έβγαλα από πάνω μου ένα βάρος. Η επέμβαση πήγε καλά και αυτό με γεμιζει εμπιστοσύνη και ηρεμία", είπε ο Νο 1 που τώρα θέλει να ξαναρχίσει "αλλά, προσθέτει, δεν πρέπει να βιάζομαι. Πρέπει να πάρω τον αναγκαίο χρόνο για να επιστρέψω χωρίς ενοχλήσεις και κίνδυνο να ξαναπέσω. Δεδομένου του ρόλου μου, πιστεύω ότι η καριέρα μου είναι ακόμα μακριά και χωρίς την κήλη θα μπορώ να την επιμηκύνω και άλλο σε υψηλά επίπεδα".

Νιώθω τμήμα της νέας εποχής της Juventus


O Buffon, που άφησε την κλινική όρθιος για να πάει να βρει την οικογένειά του και να ξεκουαρστεί εντελώς για 15 μέρες, οπότε θα ξεκινήσει η φυσιοθεραπεία, αναγνώρισε ότι θα έπρεπε να έχει εγχειριστεί νωρίτερα μιας και η κήλη πίεζε το νεύρο. Παράλληλα, αφιέρωσε μερικές σκέψεις στην ομάδα, εγκωμίασε Manninger και Storari: "είναι έμπειροι, πάντα τα πήγαν καλά, είμαι πεισμένος ότι δεν θα γίνει αισθητή η απουσία μου", είπε διαβεβαιώνοντας για άλλη μια φορά ότι δεν υπάρχει καμία βάση στα μεταγραφικά σενάρια για τον ίδιο: "έχω συμβόλαιο ως το 2013 και επομένως δεν υπάρχει κανενός είδους πρόβλημα". Δεν θέλησε να αναφερθεί λεπτομερώς στις μεταγραφές ("ασχολούνται επαγγελματίερς υψηλού επιπέδου") αλλά σημείωσε ότι "ως τώρα πήραμε παίχτες αξίας και νέους και αυτό είναι πολύ καλό" και τόνισε ότι ο ίδιος "νιώθει ήδη μέρος του νέου κύκλου, της νέας εποχής της Juventus: θα έρθω λίγο πιο αργά να δώσ τη συνεισφορά μου αλλά είναι σημαντικό όλοι να δουλέψουν δίνοντας τα όλα για την υπόθεση bianconera".
Τέλος, αναφερόμενος με τα καλύτερα λόγια στο νέο προπονητή της Εθνικής, Cesare Prandelli, o Buffon χαρακτήρισε "τιμή" το γεγονός ότι ο Prandelli ανακοίνωσε ήδη πως από εδώ και πέρα θα είναι αυτός ο capitano των azzurri.

Πηγή: Juventus.com, Tuttosport

Δεν υπάρχουν σχόλια: