Κυριακή 7 Νοεμβρίου 2010

F.Melo: είμαι bianconero!

Βρέθηκα πολύ κοντά στην Inter. Πέρυσι θα μπορούσα να είχα παέι, τώρα όχι
Την ώρα που Juventus-Buffon ανταλλάσουν αιχμές (εδώ), ένα περυσινό "μαύρο πρόβατο" γίνεται "απρόμαυρο". O Massimilano Nerozzi (Stampa) λέει στον F.Melo πως ο Materazzi είπε στον Mourinho ότι ο Βραζιλιάνος ήταν παίχτης για την Inter. "Θα πηγαίνατε;". "Πότέ μην πεις ποτέ. Και στην Inter βρέθηκα πολύ κοντά και όταν ήμουν στη Φλωρεντία. Μετά την περυσινή σεζόν θα μπορούσε και να συμβεί, τώρα όχι: είμαι μαύρος, αλλά έχω λευκό δέρμα. Είμαι bianconero: όσο περισσότερο περνά ο καιρός, τόσο περισσότερο δένομαι με τη Juve", απαντά ο Felipe Melo και στην ίδια συνέντευξη αποκαλύπτει πως ο 4χρονος γιος του, David, "είναι πολύ δεμένος με το ποδόσφαιρο: φανέλα της Juve, στο playstation θέλει τη Juve, τραγουδά τον ύμβο "Juve, stroria di un grande amore""...

Οι tifosi juventini είναι υποδειγματικοί


O δημοσιογράφος τον ρωτά τι έγινε και τα βρήκε με τους φιλάθλους, αν όντως έγινε μια συνάντηση μαζί τους στο ξενοδοχείο: "αυτά είναι δικά μας θέματα. Λέω μόνο ότι μου άρεσαν σε ένα πράγμα: είναι εύκολο να χειροκροτείς όταν η ομάδα νικά στο Μιλάνο,, λιγότερο όταν τρως τρεις σφαλιάρες εντός έδρας από το Palermo. Και όμως το έκαναν: φαινόμενα. Είμαι πραηματικά ικανοποιημένος". "Τι άλλαξε μαζί τους;" τον ρωτά ο Nerozzi. "Είδαν ότι μένοντας δίπλα μας, πάει καλύτερα. Όταν μιλάω με φίλους στη Βραζιλία λέει ότι οι tifosi juventini είναι υποδειγματικοί, αποτελούν παράδειγμα"...

Απάντηση στον Ibra: και εμείς μπορούσαμε 4-0

Λείπει το scudetto. Αν κερδίσουμε το Κύπελλο Ιταλίας

και βγούμε στο Champions, θα ήταν μια θετική χρονιά


Στην ίδια συνέντευξη, ο F.Melo απαντά στον Ibrahimovic που δήλωσε ότι η Milan θα έπρεπε να έχει κερδίσει 4-0 τη Juve. "Υπερβολικός;", τον ρωτά ο δημσοιογράφος. "Όχι, μπορούσαν", απαντά ο Βραζιλιάνος για να προσθέσει: "αλλά και αμείς: αν έμπαινε η μπαλιά του Del Piero και η δική μου, 4-0". Ο F.Melo λέει πως το καλύτερο κομπλιμέντο από αντίπαλο το πήρε από τον Inzaghi μετά το παιχνίδι με τη Milan "και πριν ξεκινήσει από τον Ibra: με αποκάλεσε "ζώο" και μου άρεσε πολύ. Ο Ιbra για μένα είναι ένα είδωλο και θα ήθελα να έχω παίξει μαζί του".
"Τι Juve έχουμε μετά τη νίκη στο San Siro:". "Άλλαξαν δυο πράγματα: το ηθικό και η πίεση. Με την Cesena περιμένουν από μας τα ίδια πράγματα που κάναμε με τη MIlan, η διαφορά είναι ότι αυτή τη φορά πρέπει να κερδίσουμε οπωσδήποτε. Και αυτό είναι επικίνδυνο"...
Τον ρωτάει ακόμα ο Nerozzi, τι του λείπει. "Το Μουντιάλ και ο γιος μου στη Βραζιλία, ο Lineker", απαντά. "Kαι στη Juve (τι λείπει);". "Το Κύπελλο Ιταλίας, το Uefa και το scudetto (χαμογελάει). Αλλά αν κερδίσουμε το Κύπελλο Ιταλίας και βγούμε στο Champions, θα ήταν μια θετική χρονιά", λέει και δηλώνει διαθέσιμος να παίξει ακόμα και στην άμυνα αν χρειαστεί για την ομάδα.
"Για τι πράγμα παίζετε;", η τελευταία ερώτηση. "Γιατί μου αρέσει, γιατί θέλω να κερδίσω με τη Βραζιλία και με τη Juve. Και να γίνω ένα είδωλο, εδώ".
Προσοχή αύριο γιατί έχει συμπληρώσει τις κίτρινες κάρτες...

Πηγή: La Stampa

Δεν υπάρχουν σχόλια: