Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

Del Pierο: υπέγραψα εν λευκώ το πρώτο μου συμβόλαιο με τη Juventus, εν λευκώ θα υπογράψω και το τελευταίο

Βίντεο προς τους φιλάθλους και τηλεφώνημα χθες βράδυ στον Andrea Agnelli. Marotta: η ανανέωση του Del Piero πρέπει να θεωρείται λήξασα θετικά

H δήλωση του Del Piero

Ελάχιστες ώρες αφότου στις εφημερίδες εμφανίστηκαν πληροφορίες για την πρόταση της Juventus στον αδελφό και ατζέντη του, Stefano (να έχει μισθό 1 εκ. που θα τριπλασιαστεί σε περίπτωση κατάκτησης του scudetto) και τα ίδια δημοσιεύματα εμφνάιζαν την πλευρά του παίχτη να δυσανασχετεί, o capitano διένειμε μια βιντεοσκοπημένη δήλωση μέσω του site του:
"Ciao a tutti, πιστεύω πως έφτασε η στιγμή να μιλήσω απευθείας με σας που με ακολουθείτε με τόσο πάθος εδώ και τόσα χρόνια, μέρα με τη μέρα. Εδώ και καιρό διαβάζω δίπλα στο όνομά μου αναφορές σε καταστάσεις και συμπεριφορές που δεν μου ανήκουν και αυτό με πικαραίνει.
Κινητήρας για την καριέρα μου υπήρξε από πάντα η βαθιά αγάπη μου για το ποδόσφαιρο, για τη φανέλα της Juventus και τους φιλάθλους της. Όχι για τα λεφτά: κέρδισα πολλά στη ζωή μου, θα μπορούσα να κερδίσω ακόμα περισσότερα αλλού αποδεχόμενος τις προσφορές που περισσότερες φορές, και τελευταία, μου έγιναν.
Μίλησα με τον Πρόεδρο, όχι για οικονομικές πλευρές αλλά για τη θέλησή μου να διαθέσω και για την προσεχή χρονιά τον επαγγελματισμό και το πάθος μου, τη θέλησή μου να κερδίσω και άλλα, τη θέληση που με συνόδευσε από το τουρνουά του Viareggio στο Μουντιάλ, για να μην μιλήσουμε για τη Serie B.
Θέλω να υπογραμμίσω ότι για μένα η σχέση με τη φανέλα και τους φιλάθλους δεν ποσοτικοποιείται. Υπέγραψα το πρώτο μου συμβόλαιο με τη Juventus εν λευκώ, θα υπογράψω και εκείνο που θα είναι το τελευταίο της καριέρας μου με αυτή τη φανέλα εν λευκώ.
Αυτό είναι όλο.
Μια αγκαλιά. Ciao.
Alessandro".
H δήλωση ανοίγει διάπλατα την πόρτα για μια συμφωνία Juventus-Del Piero ως το 2012, που θα επιτρέψει την ομάδα να μπει στο νέο γήπεδο με τη σημαία της μπροστά.
Η Stampa αναφέρει πως ο capitano, που από χθες βράδυ είναι στο ξενοδοχείο με την ομάδα ενόψει του ματς με τη Bologna, μίλησε τηλεφωνικά με τον Andrea Agnelli (που ήταν εκτός πόλης) ώστε πρακτικά να υπάρξει συμφωνία των δυο πλευρών που θα αναλάβουν να υλοποιήσουν οι δικηγόροι ώστε το νέο συμβόλαιο να υπογραφεί τις αμέσως επόμενες μέρες.

Marotta: καθαρή απάντηση,

πρέπει να θεωρείται παίχτης μας και το 2011/12


(Update) Πριν το ματς με τη Bologna, o Marotta σχολίασε τις εξελίξεις μετά το βιντεομήνυμα του capitano: "ο Agnelli είπε πολλές φορές ότι η πόρτα για τον Del Piero είναι πάντα ανοιχτή. Ο Alessandro έδωσε μια καθαρή απάντηση και επομένως πρέπει να θεωρήσουμε ότι είναι παίχτης μας και για τη σεζόν 2011/12. Όλοι οι σύλλογοι πρέπει να λαμβάνουν υπόψη και το οικονομικό επίπεδο. Εμείς εκθέσαμε τις ιδέες μας και εκείνος μας έδωσε την απάντησή του. Η ανανέωση του Del Piero πρέπει να θεωρείται ως λήξασα θετικά".

(Update 28/2) Claudio Zuliani: όταν ο μύθος γίνεται θρύλος

Πηγές: alessandrodelpiero.com, La Stampa, Juventus.com, TuttoZuliani

3 σχόλια:

Un Gobbo ad Atene είπε...

Grazie capitano!

magica juve είπε...

αλλοι 2 απο την ομαδα να ειχαν την καρδια του αλεξ και θα πανηγυριζαμε καθε χρονο πρωταθλημα

Παναγιώτης είπε...

Όσες φορές και να το πούμε δεν θα είναι ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ αρκετό... Σε ευχαριστούμε για όλα μεγάλε και ΜΟΝΑΔΙΚΗ αρχηγέ μας... Grazie Capitano...