Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

Με την ευχή να σταθεί στο ύψος της πράξης του

Σαν σήμερα, το 1956, γεννήθηκε ο Zibi Boniek. Μπορεί να τον επικρίνουμε για την εμπαθή επιμονή του να αποδίδει ευθύνες στη Juventus στην υπόθεση calciopoli (τη στιγμή μάλιστα που παραδέχεται ότι ...δεν παρακολουθεί τη δίκη στη Νάπολη!), αλλά υπάρχει μια πράξη την οποία αξίζει να τιμήσουμε: "είμαι ο μόνος που δεν πήρε μια λίρα από το παιχνίδι του Heysel γιατί τα άφησα όλα στις οικογένειες των θυμάτων", αποκάλυψε ο ίδιος πρόσφατα στο Tutti Pazzi per la Juve (εδώ) για να προσθέσει: "δεν μίλησα ποτέ άσχημα για τους φιλάθλους και τους παίχτες της Juventus αλλά στο κεφάλι μου είμαι πεισμένος ότι δυο τρεις παράγοντες της προηγούμενης διοίκησης, αν μπορούσαν να διευκολύνουν τις νίκες με λάθος τρόπους, το έκαναν. Εμένα δεν με ενδιαφέρει αν δεν το αποδεικνύουν, είναι πεποίθησή μου!"... Με κάτι τέτοια καταλήγουμε να τιμούμε την πράξη χωρίς να μπορούμε να τιμήσουμε, όπως θα έπρεπε, τον άνθρωπο. Ας του ευχηθούμε να καταφέρει κάποια στιγμή να σταθεί στο ύψος εκείνης της πράξης...

Πηγές: Tutti Pazzi per la Juve, Ju29ro.com

2 σχόλια:

magica juve είπε...

διχασμενη προσωπικοτητα

Dimitris είπε...

Τον σεβομαι και ας μην συμφωνω μαζι του...