Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Quagliarella: μετά το Πάσχα επιστρέφω για προπονήσεις στο Vinovo! Chiello: το σάββατο

Μια ευχάριστη έκπληξη ένιωσαν οι περίπου 200 φίλαθλοι που βρέθηκαν σήμερα να παρακολουθήσουν την προπόνηση της ομάδας στο Vinovo: συνοδευόμενος από τον πατέρα του και τον Fabio Paratici, μεφανίστηκε στο Juventus Center ο Fabio Quagliarella και προανήγγειλε την επιστροφή του στις προπονήσεις: "μετά το Πάσχα θα ξαναξεκινήσω να δουλεύω εδώ, δήλωσε στο Juventus.com, αν και ακόμα κατά μέρος. Εγώ είμαι πάντα παρών στο Olimpico για τα παιχνίδια, και επομένως τους συμπαίκτες μου τους βλέπω συχνά αλλά με ευχαρίστησε ιδιαίτερα να μπορέσω να τους χαιρετίσω εδώ; Η επάνοδός μου; Πάει καλά, είμαι ικανοποιημένος", είπε ο διεθνής επιθετικός.

Chiellini, De Ceglie έπαιξαν στο

οικογενειακό διπλό. Με γρίππη ο Storari


Στο γήπεδο, ο Del Neri είχε πρακτικά στην διάθεσή του ολόκληρη την υπόλοιπη ομάδα με εξαίρεση τον Storari που έχει γρίππη, τον Iaquinta που ακολούθησε προσωποποιημένο πρόγραμμα και τους Rinaudo και Sissoko. Μετά το ζέσταμα, ο Del Neri χώρισε την ομάδα σε δυο ενδεκάδες (χωρίς τις συνηθισμένες ενισχύσεις από την Primavera, με εξαίρεση τον Giandonato): η ομάδα των Kirev, Sorensen, Grygera, Bonucci, Grosso, Krasic, Marchisio, Melo, De Ceglie (στη μεσαία γραμμή) και Martinez-Toni στην επίθεση, κέρδισε 3-1 την ομάδα των Buffon, Motta, Barzagli, Chiellini, Traore, Salihamidzic, Giandonato, Aquilani, Pepe και Matri-Del Piero στην επίθεση. Τα γκολ: Toni, Krasic και Marchisio για τους νικητές, Barzagli για τους ηττημένους.
Chiellini: αν όλα πάνε καλά, το Σάββατο...

(Update) Καλά νέα έστειλε, από τη σελίδα του στο Facebook, και ο Chiellini: "σήμερα δούλεψα με την ομάδα, επιτέλους είμαι καλύετρα και καταφέρνω να προπονηθώ στο 100%", έγραψε για να προσθέσει: "αν όλα προχωρήσουν χωρίς ατυχίες, το σάββατο θα πρέπει να καταφέρω να είμαι διαθέσιμος και αν δώσω ένα χέρι στους συμπαίκτες μου σε αυτά τα τελευταία παιχνίδια, και επιεδή απ' έξω υποφέρεις πάρα πολύ".
Xωρίς φιλάθλους από Τορίνο, Μιλάνο
θα πάει η Juve να αντιμετωπίσει τη Lazio


H Επιτροπή Ανάλυσης για την Ασφάλεια των Αθλητικών Εκδηλώσεων (Casms) του υπουργείου Εσωτερικών, αποφάσισε να απαγορεύση την πώληση εισιτηρίων στους κατοίκους του Piemonte (περιφέρεια του Τορίνο) και της Lombardia (περιφέρεια του Μιλάνο) για το παιχνίδι Lazio-Juventus στις 2 Μαϊου... Εξαιρούνται οι κάτοχοι της tessera del tifoso.

Πηγή: Juventus.com, Tuttosport, Lega Serie A

2 σχόλια:

mike_bianconero είπε...

Αντε παιχταρα μου να επιστρεψεις και αλλα τετοιο κακο να μην σε βρει....Τι μεγαλη απωλεια ρε γαμωτο αν και δεν περιμεναμε τετοια αποδοση απο τον Φαμπιο μας εξεπληξε ολους(θετικα παντα)

Vero Juventino είπε...

Ante mwrh paixtoura mou se perimenoume me anupomonhsia...
Atsalenios na'sai panta big Fabio...