Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

O Pazienza υπέγραψε στη Juve ως το 2014

Μετρημένος, υποσχέθηκε στους φιλάθλους "να δώσει τη συνεισφορά του σ' αυτό το μεγάλο σύλλογο"
Την υπογραφή 3ετούς συμβολαίου (ως τις 30 Ιουνίου 2014) με τον Michele Pazienxa, που πέρασε σήμερα το πρωί τις καθιερωμένες ιατρικές εξετάσεις, ανακοίνωσε η Juventus.

Βασικός στην πορεί της Napoli, ο Pazienza σκόραρε για πρώτη φορά στη Serie A στις 13 Δεκεμβρίου 2008, στη νίκη της ομάδας του επί του Lecce.

"Είμαι ενθουσιασμένος και έχω όλη τη θέληση να αποδείξω ότι μπορώ να παραμείνω σε αυτό το μεγάλο σύλλογο" δήλωσε ο γεννημένος στις 5 Μαϊου 1982 στο San Severo της Foggia μέσος που επέλεξε τη Juve παρά το ότι, όπως του επισημάνθηκε στην ερώτηση που ακολούθησε, ότι θα είχε την ευκαιρία να αγωνιστεί Champions League με τη Napoli: "δεν είναι κάτι που με βαραίνει, αντίθετα το έκανα με πολύ ενθουσιασμό και είμαι έτοιμος να βγω Champions με τη Juve".
O Pazienza δήλωσε εμθουσιασμένος και για το γεγονός ότι θα έχει ως προπονητή τον Conte: "θα μπορεί να μου δώσει αυτό που μου λείπει για να μπορέσω να κερδίσω και εγώ κάποια τρόπαια στην καριέρα μου". Παράλληλα, απάντησε ότι είναι "χαροιύμενος που θα μπορέσει να παίξει με αυτούς τους μεγάλους πρωταθλητές" -όπως χαρακτήρισε τους Pirlo, Marchisio. Αναφορά που έδωσε πάσα στην επόμενη ερώτηση: "εσύ σκέφτεσαι λίγο την Εθνική;". "Όλοι ακούσατε τα λόγια του Prandelli, ότι θα επιλέξει με βάση τη συνέχεια που θα έχουν οι παίχτες με το σύλλογό τους. Επομένως, ο πρώτος στόχος είναι να έχω συνέχεια με τη Juve, να βρω χώρο στη Juve. Μετά απ' αυτό μπορούμε να σκεφτούμε ό,τι άλλο".
Ο Pazienza, που ακόμα δεν έχει επιλέξει αριθμό, έκλεισε τη συζήτησή του με το Juventus Channel με ένα μήνυμα στους φιλάθλους: "είμαι εδώ με παρά πολύ μεγάλη ταπεινότητα, με τη θέληση να δώσω τη συνεισφορά μου για να μείνω σε αυτό το μεγάλο σύλλογό". Benvenuto Michele!

Πηγή: Juventus.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: