Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Parma-Juventus 0-0. Conte, Pirlo, Nedved επικρίνουν τη διαιτησία για τα πέναλτυ που δεν δόθηκαν

Θεατής ο Buffon με την Parma να αμύνεται κάτω από τη σέντρα... Στο 4' δοκάρι του Chiellini, στο 21' ο Pirlo έξυσε το δοκάρι, ευκαιρίες Vucinic, Matri (δυο φορές τον πρόλαβε ο τερματοφύλακας). Ίδια γεύση στο 2ο μέρος, άστοχος ο Vucinic, πιο ζωηρή η Parma με το Giovinco (σωτήριες επεμβάσεις Barzagli, Buffon), στο 80' o Pavarini έδιωξε με τα δάχτυλα σουτ του Pirlo από τα 30 μ., στο 84' έσωσε το γκολ από σουτ του Giaccherini, ανατροπή Pirlo στο 93' που έμεινε ατιμώρητη...


PARMA-JUVENTUS 0-0
Τέρματα: -
Κίτρινες κάρτες: 21' Zaccardo (P) - 77' Bonucci, 91' Vidal, 93' Quagliarella (J)
Διαιτητής: Paolo Silvio Mazzoleni (Bergamo). Επόπτες: Giulio Dobosz (Roma 2), Andrea Marzaloni (Rimini). Τέταρτος διαιτητής: Daniele Orsato (Schio).

PARMA: 1 Pavarini, 19 Ferrario, 6 Lucarelli (77' 33 Santacroce), 5 Zaccardo, 80 Valiani (54' 24 Musacci), 23 Modesto, 4 Morrone, 15 Mariga, 7 Biabiany (68' 2 Jonathan), 10 Giovinco, 11 Floccari. Αναπληρωματικοί: 83 Mirante, 18 Gobbi, 21 Okaka, 22 Palladino.
Προπονητής: Roberto Donadoni.
JUVENTUS: 1 Buffon, 15 Barzagli, 19 Bonucci, 3 Chiellini, 26 Lichtsteiner (88' 4 Caceres), 22 Vidal, 21 Pirlo, 8 Marchisio, 28 Estigarribia (58' 24 Giaccherini), 32 Matri (69' 18 Quagliarella), 14 Vucinic. Αναπληρωματικοί: 30 Storari, 20 Padoin, 10 Del Piero, 23 Borriello.
Προπονητής: Antonio Conte.
Conte: υπάρχει σχεδόν φόβος να σφυρίξουν πέναλτυ
υπέρ της Juventus, θέλω αμεροληψία και ήρεμους διαιτητές

(Update) "To παιχνίδι το κάναμε εμείς και προκαλεί θλίψη να μην κερδίζεις παιχνίδια που επιβάλλεσαι με αυτόν τον τρόπο. Δημιουργήσαμε διάφορες ευκαιρίες για να βάλουμε γκολ και θα έπρεπε να ρίξουμε τη μπάλα μέσα αλλά πρέπει να πω ότι σήμερα υπήρξαν και μερικά επεισόδια "που πρέπει να ξαναειδωθούν"", σχολίασε σκοτεινιασμένος μετά το ματς ο mister και πρόσθεσε: "φαίνεται σαν να υπάρχει σχεδον φόβος να σφυρίξουν πέναλτυ υπέρ της Juventus, σε σημείο που έχουμε μόνον ένα υπέρ μας, λιγότερα απ' όλους. Και όμως εμείς είμαστε κατά μέσο όρο 75' κάτω από τη σέντρα στην περιοχή του αντιπάλου και φτάνουμε συχνά στην μικρή περιοχή. Είναι μια κατάσταση που ενοχλεί, μια στατιστική ανησυχητική. Ανάμεσα σε Siena και Parma, με τα μεμονωμένα επεισόδια, αντί για 2 βαθμούς θα είχαμε κάνει έξι. Αυτό που νιώθεις στον αέρα αν δεν σφυρίζεται υπέρ της Juve δεν γίνεται λάθος και αυτό δεν μπορώ να το δεχτώ", συμπλήρωσε αναφερόμενος τόσο στη φάση του Pirlo όσο και στου Giaccherini για να καταλήξει: "βέβαια, θα μπορούσαμε να έχουμε κερδίσει και χωρίς πέναλτυ με μεγαλύτερη ψυχρότητα λάτω από το τέρμα δεδομένου ότι είμασταν καλοί να κάνουμε το παιχνίδι. Κάποιες φορές κάνουμε λάθος εμείς, άλλες είμαι καλός ο τερματοφύλακας, άλλες φορές, και αρχίζουν να είναι κάπως πολλές, δεν μας δίνεται αυτό που μας αναλογεί. Επομένως θέλω αμεροληψία και οι διαιτητές να είναι ήρεμοι απέναντι μας"
(update 2) "Εγώ δεν μιλάω για διαιτητές", δήλωσε ο Donadoni (update 4) ενώ ο πρόεδρός του, Tommaso Ghirardi δήλωσε... "έκπληκτος" από τις δηλώσεις του Conte προσθέτοντας ότι υπήρχε καθαρό πεάνλτυ υπέρ του Giovinco, "ίσως υπάρχει εκείνο για τον Giaccherini, εγώ στο τέλος του παιχνιδιού έδωσα συγχαρητήρια στο διαιτητή", είπε για να καταλήξει ότι η Juve μπορεί να κερδίσει το scudetto.

Pirlo: θέλουμε αμεροληψία, ήταν καθαρό πέναλτυ

(update 3) "Κάλυψα τη μπάλα και ένιωσα μια γονατιά στην πλάτη. Πίστευα πως ήταν ένα καθαρό πέναλτυ αλλά δεν σφυρίχτηκε. Δεν παριστάνουεμ τα θύματα και δεν θέλουμε δώρα από κανέναν αλλά δίκαιη και ισότιμη συμπεριφορά ναι και επομένως ζητάμε όταν είναι πέναλτυ, ακόμα και στο τελευταιο λεπτό, να σφυρίζεται", δήλωσε κατηγορηματικά ο Pirlo που σημείωσε επίσης, αναφερόμενος γενικά στο παιχνίδι, ότι "το πρόβλημα είναι πως δημιουργούμε τόσες ευκαιρίες και δεν σκοράρουμε. Απόψε επικρατήσαμε αλλά ήταν καλός ο Pavarini να μας σταματήσει. Θα προσπαθήσουμε να βελτιωθούμε και άλλο για να επιστέψουμε αμέσως στους τρεις βαθμούς".


Nedved: θα μετασχηματίσουμε σε θετική ενέργεια την
οργή. Οι διαιτητές πρέπει να έχουν περισσότερο θάρρος

(Update 6) "Υπήρξαν επιεσόδια που επηρέασαν το παιχνίδι και γίνεται δύσκολο να εξηγήσεις ισοπαλίες αυτού του είδους στους παίχτες", δήλωσε με τη σειρά του ο Pavel Nedved, ικανοποιημένος από την απόδοση στο Tardini αλλά όχι από τη διαιτησία: "οι διευθυντές του αγώνα πρέπει να έχουν περισσότερο θάρρος, πάντως θα καταφέρουμε να μετασχηματίσουμε τη σημερινή οργή σε θετική ενέργεια. Ο Conte κάνει πολύ σπουδαία δουλειά, πλάθει τους παίχτες μέρα με τη μέρα και είμαστε όλοι ικανοποιημένοι".

Marotta: σημαντικός για Juve, Εθνική ο Giovinco

"Εμείς θεωρούμε το Giovinco έναν παίχτη σημαντικό, θα έλεγα όχι μόνον για τη Juventus αλλά για την οικονομία των εθνικών, άλλωστε παίζει σταθερά στην Εθνική", δήλωσε πριν το ματς στον Sky o Marotta που, εξηγώντας πως θεώρησαν σωστό ο παίχτης να αποκτήσει εμπειρίες στην επαρχία, θύμισε τις "εξαιρετικές σχέσεις" με την Parma για να πει πως σήμερα είναι πρόωρο να πει τι θα γίνει και ποιά θα είναι η μοίρα. "Αλλά υπογραμμίζω αυτή την πλευρά που είναι θεμελιώδης", είπε δίνοντας σαφές στίγμα του ενδιαφέροντος της Juve για το "ατομικό μυρμήγκι".

Berlusconi: τώρα ελπίζω περισσότερο για το scudetto
Η Milan επικράτησε 4-0 επί της 4ης Αγγλίας, Arsenal

(update 3) "Μετά την αποψινή ισοπαλία της Juve, έχω κάποιες ελπίδες παραπάνω για το scudetto" σχολίασε ο ιδιοκτήτης της Milan, φτάνοντας στο γήπεδο (update 5) για να παρακολουθήσει το παιχνίδι με την Arsenal όπου η Milan επικράτησε λαθρά με 4-0 (θα μπορούσε να είναι ευρύτερο) παρά την κατοχή μπάλας των άγγλων...
Ένα βαθμό πίσω από τη Milan με ένα ματς λιγότερο

Δεν κατάφερε η Juve να βγει ξανά μπροστά από τη Milan: έμεινε -πάντα αήττητη- ένα βαθμό πίσω από τους rossoneri αλλά με ένα παιχνίδι λιγότερο. Στο άλλο εξ αναβολής παιχνίδι της 21ης αγωνιστικής που παίχτηκε σήμερα: Atalanta-Genoa 1-0 (79' Marilungo).

Η βαθμολογία


β γκολ Ν Ι Η
Milan 47 45 20 14 5 4
Juventus* 46 33 13 12 10 0
Lazio 42 37 24 12 6 5
Udinese 41 34 22 12 5 6
Inter 36 34 30 11 3 9
Roma 35 36 27 10 5 8
Napoli 34 38 24 8 10 5
Palermo 31 32 34 9 4 10
Cagliari 30 22 23 7 9 7
Genoa 30 31 43 9 3 11
Parma* 28 27 34 7 7 8
Fiorentina** 28 23 19 7 7 7
Atalanta (-6) 27 26 27 8 9 6
Catania** 27 27 29 6 9 6
Chievo 27 19 30 7 6 10
Siena* 23 22 22 5 8 9
Bologna** 22 18 26 5 7 9
Lecce 18 22 38 4 6 13
Cesena* 16 15 34 4 4 14
Novara 16 20 42 3 7 13

* Juventus, Cesena, Parma, Siena έχουν ένα ματς λιγότερο
**
Bologna, Catania, Fiorentina έχουν δυο ματς λιγότερα
Πρώτος σκόρερ ο Di Natale, 17

Νοκ άουτ για ένα μήνα έμεινε ο Di Natale που προηγείται στον πίνακα των σκόρερ με 17 γκολ.
Με 15 γκολ: Ibrahimovic (Milan).
Με 13 γκολ: Cavani (Napoli).
Με 12 γκολ: Denis (Atalanta), Jovetic (Fiorentina), Milito (Inter), Palacio (Genoa).
Με 11 γκολ: Klose (Lazio).
Mς 10 γκολ: Calaiò (Siena), Miccoli (Palermo).
Με 9 γκολ: Giovinco (Parma), Matri (Juventus).

Για τη Juve έχουν σκοράρει: Matri (9), Marchisio (6), Pepe (5), Vucinic (3), Lichtsteiner (2), Vidal (2), Bonucci (1), Chiellini (1), Estigarribia (1), Giaccherini (1), Krasic (1), Quagliarella (1).
24η αγωνιστική με την Catania

Η Juve χρωστάει ακόμα ένα παιχνίδι, με τη Bologna, το οποίο θα διεξαχθεί στις 7 Μαρτίου αλλά στο μεταξύ ξαναξεκινά την πορεία της το σάββατο το βράδυ στο Juventus Stadium όπου θα υποδεχτεί την Catania, λίγες ώρες πριν το Cesena-Milan. Αναλυτικά:

17/2, 21.45 Fiorentina-Napoli
17/2, 21.45 Inter-Bologna
18/2, 21.45 Juventus-Catania
19/2, 13.30 Lecce-Siena
19/2, 16.00 Cesena-Milan
Genoa-ChievoVerona
Novara-Atalanta
Roma-Parma
19/2, 21.45 Palermo-Lazio
19/2, 21.45 Udinese-Cagliari

Πηγή φωτογραφιών: Juventus.com, video: Vecchiasignora.com

30 σχόλια:

Παναγιώτης είπε...

Είχαμε τις φάσεις αλλά μας έλειπε η έμπνευση. Αυτά τα παιχνίδια δίνουν το πρωτάθλημα και εμείς, δυστυχώς, πετάξαμε άλλους δύο βαθμούς τσάμπα και βερεσέ. Προσωπικά δε θεωρώ ότι υπάρχει παράβαση στο 94' και τα έχω τρελά παρμένα με τον Πίρλο. Εκεί κάνεις το σουτ, δεν βουτάς για το πέναλτι που ξέρεις πως δε θα το πάρεις. Κρίμα, κρίμα και πάλι κρίμα. Συνεχίζουμε με στόχο το πρωτάθλημα (μιας και όπως φαίνεται διασφαλίσαμε το Champions League)... και όπου μας βγάλει!

Fino alla fine, Forza Juventus!

Un Gobbo ad Atene είπε...

Όταν η Parma ανοίχτηκε, δείξαμε πιο εμπνευσμένοι αλλά ήταν αργά. Όσο για τη φάση του 94', Παναγιώτη, έχω την αίσθηση ότι ο Santacroce ακούμπησε τον Pirlo τόσο που να χάσει την ισορροπία του, δεν τον είδα να βουτάει.

Παναγιώτης είπε...

Σέβομαι την άποψη του Gobbo αλλά έχω διαφορετική. Πάει να το κερδίσει και τελικά δεν κάνει ούτε σουτ. Πιο πέναλτι ήταν πάνω στον Τζιακερίνι (αν θυμάμαι καλά) παρά αυτό. Κρίμα γιατί είναι και φοβερά έμπειρος. Αν μπούμε σε αυτή την νοοτροπία καταστρέφουμε ότι φτιάξαμε φέτος. Εύχομαι από καρδιάς αυτές οι ισοπαλίες με Σιένα και Πάρμα να μην στοιχίσουν τον τίτλο.

δημητρης/θεσσαλονικη είπε...

Λοιπον δεν ξερω αν ειναι μεγαλυτερο επιτευγμα φετος να παρουμε πρωταθλημα η να το χαρισουμε στην τραγικη Μιλαν!
Κακο παιχνιδι ειδικα οι τρεις του κεντρου !Ο Πιρλο περασε μια σωστη πασα ολη και ολη αλλα ο τζακερινι δεν!Ολες οι αλλες προηλθαν απο ατομικες προσπαθειες του καλου πλην ομως οχι καλου στο τελειωμα Μιρκο!
Μαρκισιο,Βινταλ απλα δεν υπαρχουν!Ντεφορμε μεχρι αηδιας!
Το πεναλντυ στον Τζιοβινκο ειναι πολυ περισσοτερο απο οτι του Πιρλο!
Η αλλαγη λιχσταινερ-κασερες στο 88 ασχολιαστη!Ο Ντελπιερο στο παγκο οκ...!
Πηραμε τον Μποριελο αντι να παρουμε τον τζιοβινκο που εκανε τους αμυντικους να χορευουν ζεμπεκιες....
Αν συνεχισουμε ετσι παμε για αυτοκτονια 10 ισοπαλιες σχεδον ολες με πολυ υποδεεστερους αντιπαλους!

kevez είπε...

εγώ πάλι φίλε παναγίωτη εύχομαι στο τέλος να μη λέμε... το χέρι με Σιένα... το πέναλτι του Πίρλο. Ευτυχώς κερδίσαμε τα άλλα ματς στα οποία δε σφυρίχτηκαν πέναλτι υπέρ μας. Πλέον είμαι σχεδόν βέβαιος πως στο τέλος θα φτάσουμε τα 10 πέναλτι(τώρα πρέπει να είμαστε γύρω στα 7, μπορεί κι ο gobbo να ξέρει) μας έχει δοθεί μόλις ένα το οποίο δεν ήταν.

Un Gobbo ad Atene είπε...

O Giovinco δεν ήταν στην αγορά τον Ιανουάριο, δημήτρη/θες (να μου πεις ότι ήταν λάθος που τον δώσαμε σε συνιδιοκτησία και τώρα θα πρέπει να διαπραγματευτεί ο Marotta την επαναγορά του, ok). H Parma πάντως, αφήνει να εννοηθεί ότι θα σεβαστεί την επιθυμία του και θα τον δώσει (με το αντίστοιχο τίμημα)...

Un Gobbo ad Atene είπε...

Να 'βαζε και ο Mirko ένα γκολ σαν αυτό που έβαλε ο Boateng στην Arsenal, δεν θα είχαμε πρόβλημα ούτε θα μετράγμαμε τους βαθμούς...

kevez είπε...

απ' το Μίρκο έτσι κι αλλιώς πολλά γκολ δε θα περίμενε κανένας. Νομίζω πως τουλάχιστον τη συγκεκριμένη περίοδο, αξίζει μια θέση βασικού ο Κουαλιαρέλα... μόνο το πόσο δραστήριος ήταν απέναντι στην Ουντινέζε για μένα αρκεί και εκτός αυτού βλέπω πως όταν μπαίνει σαν αλλαγή στα παιχνίδια που χρειαζόμαστε γκολ νίκης, δυσκολεύεται να προσαρμοστεί και είναι λογικό.
κι όπως και να έχει οι ισοπαλίες με τον έναν η τον άλλο τρόπο μαζεύτηκαν πολλές, καλό το αήττητο, αλλά πρέπει να αλλάξει λίγο η επιθετική συμπεριφορά απέναντι στις μικρές ομάδες που παίζουν κλειστά.

Παναγιώτης είπε...

Ενώ έχεις τις κινήσεις τα τελειώματα του Βούτσινιτς (στην Γιουβέντους) δεν είναι καλά. Αυτό που λείπει από την ομάδα θεωρώ ότι είναι ένας World Class επιθετικός. Άποψη μου είναι ότι ο Μάτρι (την επόμενη σαιζόν) θα πρέπει να είναι παγκίτης.

Με το που μπήκε στο γήπεδο ο Κουαλιαρέλα έκανε 2-3 καλά πραγματάκια, όχι κάποια φάση ουσιαστική. Μάζεψε μπάλα από το κέντρο, την μοίρασε και έδειξε πως μπορεί να σταθεί άνετα μετά τον τραυματισμό του.

Όπως και να έχει ο mister ξέρει καλύτερα από όλους. Ωστόσο σήμερα φέρει μεγάλο μερίδιο ευθύνης για την ισοπαλία. Άποψη μου πάντα.

Σωτήρης είπε...

Συμφωνώ με τον Παναγιώτη.Ο Pirlo έπεσε καθαρά για το πέναλτι.Αντίθετα στον Giacherini υπήρχε πέναλτι μάρς!!Όπως ήταν πέναλτι του Giovinco από τον Barzagli...Γνώμη μου είναι ότι πληρώνουμε τις επιλογές του Ιανουαρίου.Έπρεπε οπωσδήποτε να είχαμε πάρει έναν επιθετικό ( και μην μου πει κανείς για Boriello...).
Forza Juve!

Un Gobbo ad Atene είπε...

Θεωρώ πως τα πέναλτυ μπορούσαν να σφυριχτούν και τα τρία. Με πρώτο του Giaccherini, δεύτερο του Pirlo, τρίτο του Giovinco (ως μικρόσωμος πέφτει -πέφτει, όχι βουτάει- πιο εύκολα).

Βοκάκιος είπε...

Νομίζω η ομάδα δείχνει πολύ μεγαλύτερη κινητικότητα με δύο τεχνίτες μπροστά, Κουαλιαρέλα και Βουσινίτς..Γενικά άσχημοι πολύ δεν είμασταν,ο Μπονούτσι ήταν αρκετά καλός σήμερα.Τέλος για μένα είναι πολύ σημαντικό το αήττητο, δημιουργεί χαρακτήρα και αν κρατηθεί μέχρι τέλη φλεβάρη δύσκολο να χαθεί το πρωτάθλημα.

kevez είπε...

ο μίστερ κανένα λάθος δεν έκανε, έστησε την ομάδα ως συνήθως με διαφορά το ότι ο Βούτσινιτς δεν ξεκινούσε στο άκρο, αλλά ήταν 2ος επιθετικός(για μένα πολύ σωστή αυτή του η επιλογή σαν σχήμα, αλλά θα προτιμούσε Κουάλια αντί Μίρκο) από εκεί κι έπειτα η ομάδα είχε αρκετές τελικές, είχε ένα δοκάρι, ένα φάουλ που πέρασε λίγο άουτ, 2-3 καλά σουτ εκτός περιοχής, μια ακόμη κλασική με Τζιακερίνι από πάσα του Πίρλο. Εντάξει δε χρειάζεται να παίξεις και το απόλυτο ολοκληρωτικό ποδόσφαιρο για να κερδίσεις ένα τέτοιο παιχνίδι, απλώς πρέπει να κάνεις γκολ κάποια η κάποιες απ' τις ευκαιρίες που θα δημιουργηθούν. Ο Κόντε τι να κάνει? να μπει μέσα να το βάλει αυτός??? Η Μίλαν υπερτερεί μόνο σε αυτό απέναντι μας, στο ότι δηλαδή μπορεί να καθαρίσει σχεδόν κάθε μικρό παιχνίδι απλά πιάνοντας το 60-70% της απόδοσης της.

Un Gobbo ad Atene είπε...

Ο Conte έχει ευθύνες (ακριβώς όπως και στις νίκες) με την έννοια ότι πρέπει να βρει πώς, με αυτούς τους παίχτες, θα ανοίγει τις τόσο κλειστές άμυνες δεδομένου μάλιστα ότι από εδώ και πέρα θα είναι όλο και περισσότερες οι μικρές που θα παίζουν έτσι. Από εκεί και πέρα, φυσικά και δεν ευθύνεται αν χάνουν τόσα γκολ αυτοί που αγωνίζονται.

kevez είπε...

ο Κόντε, όπως όλοι συμφωνούμε έχει δημιουργήσει ένα πολύ καλό σύνολο. Από εκεί και πέρα υπήρξαν παιχνίδια όπως πχ το ματς με Αταλάντα όπου η ομάδα έκανε τρομερή εμφάνιση, μη αφήνοντας σε ησυχία τον αντίπαλο, παρόλα αυτά κέρδισε 0-2 και καθάρισε το ματς 5 λεπτά πριν τη λήξη, σήμερα ήταν μέτρια δεκτό, αλλα απ' τη στιγμή που βλέπω την ομάδα να καταφέρνει να φτάσει κοντά στο γκολ, δε μπορώ να κατηγορήσω τον Αντόνιο. Η Σιένα έπαιξε πολύ πιο κλειστά τις προάλλες στο Τορίνο και υποχρέωσε τη Γιουβέντους να είναι πιο φλύαρη από ποτέ με μόνη ευκαιρία ένα πλάσε του Λιχστάινερ, εκεί-παρά το καθαρό πέναλτι που δε δόθηκε- μπορούμε να πούμε πως η ομάδα ήταν κατώτερη των περιστάσεων, αλλά σήμερα ακόμη και στο κακό β' μέρος είχαμε φάσεις που μπορούσαν να φέρουν το γκολ. Από κάποιο σημείο και μετά το βάρος πέφτει στα πόδια των παιχτών. Αυτή είναι η δική μου άποψη.

Un Gobbo ad Atene είπε...

Kevez, δεν διαφωνώ μαζί σου, προσθέτω απλώς ότι ο mister πρέπει να βρει τρόπο να είμαστε ακόμα πιο πιεστικοί και αποτελεσματικοί στο άνοιγμα κλειστής άμυνας.

Παναγιώτη, οι φωτογραφίες που έδωσε στη δημοσιότητα το Juventus.com από την επαφή Santacroce-Pirlo νομίζω ότι μάλλον δικαιώνουν την κατηγορηματικότητα τόσο του Pirlo όσο και του Conte (αλλά και της Gazzetta dello Sport που απ' ότι είδα το περιέγραφε ως πέναλτυ στην περιγραφή της στο site της)...

Παναγιώτης είπε...

Gobbo φαίνεται να υπάρχει επαφή, δε διαφωνώ. Ωστόσο δε νομίζω ότι είναι ικανή να τον σωριάσει στο έδαφος έτσι. Ξέρω ότι η παραμικρή επαφή, αν δεν έχεις καλή ισορροπία, ενδέχεται να σε αναγκάσει να πέσεις.

Όπως και να έχει η άποψη μου δεν αλλάζει. Ακόμα και αν τον... πυροβολούσαν έπρεπε να τελειώσει τη φάση. Ήταν εξ επαφής!

Δε διαφώνησα ποτέ μέχρι σήμερα με τις επιλογές του mister και ήμουν από τους πρώτους που εξέφρασα την πίστη μου σε αυτόν. Δεν ξέρω αν έδωσα διαφορετική εικόνα στην προηγούμενη ανάρτηση μου.

Απλά η κριτική θα πρέπει να υπάρχει πάντα, σε λογικά πλαίσια. Αλλιώς δεν πρόκειται κανείς να βελτιωθεί, όχι μόνο στον αθλητισμό και την Γιούβε αλλά γενικά.

Un Gobbo ad Atene είπε...

Σε μένα τουλάχιστον, Παναγιώτη, δεν έδωσες καμιά τέτοια αίσθηση ούτε συνδέω τo πώς πρέπει να αντιμετωπίσει το θέμα "κλειστές άμυνες" ο Conte με το (τα) πέναλτυ που δνε δόθηκαν και θα άλλαζαν το αποτέλεσμα (όχι την εικόνα) του ματς.

Un Gobbo ad Atene είπε...

Παράλληλα, ο mister θα πρέπει να δει πώς θα αντιμετωπίσουμε τη Milan (το έχω ξαναγράψει: δεν συμμερίζομαι την άποψη ότι είναι κακή, κάθε άλλο) που επικράτησε 4-0 επί της Arsenal έχοντας στην διάθεσή της πλέον όλους τους επιθετικούς της.

δημητρης/θεσσαλονικη είπε...

Οι δηλωσεις του Κοντε μου φαινονται αστοχες!Η διαιτησια ηταν μια χαρα σημερα και αν καποιος μπορει να χει παραπονα ειναι η Παρμα!Πεναλντυ σαν τα υποτιθεμενα σημερινα καταστρεφουν το ποδοσφαιρο!Ας μην αναλωθουμε στη διαιτησια γιατι το προβλημα ειναι στην αποδοση μας και μονο!
Επισης αν θες να γινεις πιο πιεστικος σε αμυνες ταμπουρια βαζεις τον μονο απο τους υπαρχοντες που μπορει να το κανει,πιστοποιημενος με 18ετη εμπειρια και προσφορα!
Δεν χαθηκε τιποτα,δεν κερδιθηκε τιποτα!Ολα ειναι στο χερι μας,ειχαμε δυο ευκαιριες για διαφορα απο την Μιλαν χαμενες,αν διορθωσουμε τα λαθη μας δεν εχουμε να φοβηθουμε καμια Μιλαν!
Υ.Γ Κανω προβλεψη οτι η Μιλαν θα σκονταψει στην τσεζενα επειδη ο προπονητης της δε θα κανει τα εγκληματα του τακτικα αφελους Βενγκερ!

Un Gobbo ad Atene είπε...

Αυτό δεν είναι απίθανο, δημήτρη/θες!

P.S. Για τα θέματα διαιτησίας είναι φανερό ότι διαφωνούμε!

Ανώνυμος είπε...

Ισως το γεγονος οτι δεν εχουμε ενα top παιχτη μπροστα σας λεει κατι; Εναν Ιμπρα ή εναν Αγουερο για παραδειγμα....Παιδια σεβαστες ολες οι αποψεις αλλα η ομαδα δειχνει οτι εχει πιασει ταβανι...θα παλεψει μεχρι τελους...αλλα μεχρι εκει...στα δυσκολα δεν εχει τον παιχτη για να παρει το κατι παραπανω...αυτο ειναι το κριμα...o conte το καλοκαιρι για μενα θα πρεπει να ζητησει ενα top παιχτη για να ανεβασει την ομαδα στο κατι παραπανω...γιατι δεν λεω, η ομαδα στα ντερμπυ στεκεται μια χαρα...στα μικρα ματς ειναι που ζοριζεται...και δυστυχως εκει κρινεται ο τιτλος... Σακης Θεσ/νικη

yotaras είπε...

Τραγικη εμφανιση σημερα η ομαδα που εφερνε τη μπαλα γυρω-γυρω και οταν εφτανε εξω απο την περιοχη δεν ηξερε τι να την κανει,με μπροσταριδες τον Βουτσινιτς τον αμπαλο που ολα του τα σουτ πηγαιναν πανω στον τερματοφυλακα ή στο γαμο του καραγκιοζη και με εναν Ματρι ατεχνο που αν δεν του ερθει στρωτη μπαλια στη μικρη περιοχη γκολ δεν βαζει!Για αλλη μια φορα αφαντοι Βινταλ και Μαρκιζιο.Αυτος ο Εστιγκαριμπια δεν μπορω να καταλαβω ΠΟΣΟ καλυτερος ειναι απο τον Κρασιτς και τον Ελια?!Δηλαδη νταξει...Ο Μπονουτσι ηταν για τα μπαζα,το ενα λαθος μετα το αλλο.
Στο 63 εγινε πεναλτυ στον Τζιακερινι αλλα ο κορακας το΄κανε γαργαρα.Να δω ποτε θα παρουμε κανα πεναλτυ...

Tζιοβινκο ποτε πισω στη Γιουβε!Χτυπησε υπουλα τον Λιχσταινερ στο κεφαλι με το γωνατο και εκανε σαν τρελος για το μουφα-πεναλτυ που ζητουσε!

Ανώνυμος είπε...

Shmera fanhkan xseka8ara 2 pragmata kai se genikes grammes exoun proanafer8ei apo olous tous prohgoumenous:

1) Se kleistes amynes h palia '8ewria' leei oti ta goal ta vgazei to pshlo center-for...dld sentra-kefalia-goal...Palia 8ewria men wstoso emeis tetoio paixth den exoume...oi Toni/Iaquinta pou 8a borousan na paixoun to rolo exoun fygei...Me vash to yliko pou exoume, ektimw - opws exw xsanapei sthn prohgoumenh isopalia - oti h omada 8a prepei na pairnei perissotera riska kai na kynhgaei to goal mesa apo 4-3-3 to opoio mas tairiazei wstoso den xserw kata poso exei douleutei kai an 8a to doume mexri to telos ths sezon. Oi epi8etikoi mas einai exairetika filotimoi, me treximata, kinhsh kai taktikh antilhpsh alla den einai klassikoi skorer! o Vucinic epilex8hke giati borei na paixei kai aristera, kai pisw apo ton epi8etiko alla kai san monadikos epi8etikos. O Matri einai exairetikos sthn kinhsh xwris th bala kai me poly kala teleiwmata alla nomizw den einai paixths pou borei na dhmiourghsei xwrous - xreiazetai na paixoun oi mesoi gi'auton kai na tou dhmiourghsoun tis proypo8eseis gia goal (apolyta logiko)...O Quagliarella htan atyxos giati ton phge pisw o traumatismos tou kai exw thn entypwsh oti exei xasei meros ths ekrhktikothtas tou. Syn oti paizontas sthn koryfh xwris sthrigmata den exei xwrous gia makrina sout pou einai kommati tou repertoriou tou...To kalokairi, me th symmetoxh sto champions league, ektimw oti mia metagrafh prwths grammhs sigoura 8a einai sthn epi8esh......Dedomenou oti o Van Persie den ananewnei sthn Arsenal, endexomenh apokthsh tou mas paei 1 epipedo panw automatws...


2)8a symfwnhsw oti exoume piasei tavani...exoume ena exairetika filotimo kai hard working synolo, exei desei, deixnei dia8esh na paixei o enas gia ton allo kai to pio shmantiko einai to gegonos oti exei xseka8arh tautothta...Exontas auto san vash, tou xronou sigoura 8a doume pio poiotikh juventus me enisxysh stous paixtes pou boroun anamfivola na kanoun th diafora, dedomenou oti to champions league dinei th dynatothta gia na ginoun agores tis opoies fetos den 8a borousame na kanoume (opws auth tou Aguero).

WSTOSO:

1)Den exei teleiwsei apolytws tipota, eimaste akomh mesa sto paixnidi! Exoume ena agwna ligotero, exoume ena vato kai apolytws logiko programma kai exoume apodeixei oti ta nterby ta kerdizoume! Ean synypologistei h endexomenh f8ora ths milan logw champions tote ean parameinoume antagwnistikoi se ola ta paixnidia tote exoume logous na aisiodoxoume...To campionato sta matia pollwn exei 'pesei' san prwta8lhma alla epanalamvanw oti h maxhtikothta twn mikrwn se syndyasmo me thn taktikh tous einai kati pou den metrietai oute me metagrafika budgets oute me axia thleoptikwn dikaiwmatwn...Eidame ti egine sto Siena-Roma, me mia Siena pou proerxotan apo to 0-0 me mas kai h Roma apo to 4-0 me 'autous'...O Conte 8a doulepsei 2-3 enallaktika senaria sxetika me systhma kai routines sta sthmena kai sigoura 8a pame akomh kalytera sthn poreia...Ena kommati pou axizei anaforas einai ta makrina sout, giati me paixtes opws o Marchisio, o Vidal, o Pirlo, o Quagliarella, prokeitai gia kommati pou borei na apodwsei! Mhn xsexname oti den eimaste h Juve tou Capello me thn opoia oi antipaloi panhgyrizan tis isopalies, eimaste mia metavatikh katastash pou mexri stigmhs exei apodwsei kalytera apo to anamenomeno!!

DD

Dimitris είπε...

Μην τρελαθουμε ρε παιδια οτι ηταν πεναλτι του Pirlo, πολυ κλαμα κανουμε και δεν αρμοζει σε μια ομαδα βεληνεκους Juve... Αν υπηρχε ενα πεναλτι στο παιχνιδι αυτο ηταν πανω στο Giovinco απο Barzagli που πρωτα τραβαει απ'την φανελα και μετα τον σπρωχνει ...
Ετσι θελουμε να παρουμε το πρωταθλημα, με αμφισβητουμενα πεναλτι ? Οχι, ασ λειπει...

δημητρης/θεσσαλονικη είπε...

Δεν ειμαι και τοσο σιγουρος οτι εχουμε πιασει ταβανι οπως υποστηριζεται αρκετοι!Ισως μερικοι παικτες να πιασαν το ταβανι τους αλλα αρκετοι ειναι σε ρηχα επιπεδα αποδοσης (Βουτσινιτς,Κουαλια) και αλλοι δεν εχουν δοκιμαστει καν η ελαχιστα(Ντελπιερο,Ελια,Κρασιτς) και ακομα και αν βαδιζουμε στο τελος της χρονιας εχω την ελπιδα οτι απο μερικους θα ερθει το φορμαρισμα τους!
Δεν εχω καμια τρελη ιδεα για την ομαδα να μας θεωρω Μπαρτσελονα αλλα δε μπορω και να δεχτω οτι η ομαδα του Ιμπρα και των διαιτητων που την καναμε χαβαλε σε δυο ματς ειναι καλυτερη απο μας!
Λιγο αστοχια,λιγο το ντεφορμαρισμα σημαντικων παικτων οπως Μαρκισιο και Βινταλ,λιγο ο διαιτητης με την Σιενα μας εχουν φερει να μαστε στα ισια με την Μιλαν!Ε και?Αν διορθωσουμε τα λαθη μας παλι θα βλεπουν απρομαυρα αρχιδια!
Παροτι τους μισω μια χαρα μας καθισε η νικη/προκριση χθες με την Αρσεναλ!Αυτο ισοδυναμει με τρια ματς ακομα στο τσουλου(ως εκει μη προχωρησουν και αλλο) που πολυ πιθανο να τους αποσπασει την προσοχη απο το πρωταθλημα αλλα θα τους φερει και δεδομενη κουραση η ακομα και τραυματισμους!

Γιοταρα φιλε μου δεχτηκες πισω Καναβαρο,δεχτηκες αμπαλοαταλαντο Μποριελο και δε θες τον Τζιοβινκο?
Μακαρι να τον φερουν πισω!Εξαλλου αν καπου πρεπει να δειξει την αξια του ειναι εναντιον μας ,εμεις δε τον πιστεψαμε ισως οσο επρεπε,εμεις ειχαμε τις τρελες απιατησεις για νεο Ντελπιερο (λες και ειναι κατι ευκολο) αρα εμεις πρεπει να καταλαβουμε το λαθος μας και να τον παρουμε πισω!

kevez είπε...

κάτι βασικό που περνάει απαρατήρητο είναι πως η ομάδα δε σκοράρει από στημένες φάσεις(1 πέναλτι βιντάλ και 1 του μπονούτσι με βιόλα μόνο)... όταν έρχεσαι αντιμέτωπος με μια τέτοια άμυνα και δυστυχώς δε μπορείς να τελειώσεις σωστά τις όσες ευκαιρίες έχεις από οργανωμένες επιθέσεις πρέπει να μπορείς να εκμεταλευτείς τα στημένα. Μιλάμε για 6-7 κόρνερ και άλλα πόσα φάουλ εκτός περιοχής και η ομάδα έχει και καλό εκτελεστή(πιρλο) αλλα και γερούς παίχτες για τέτοιες περιστάσεις(μάτρι, κιέλο, μπονούτσ, μπαρτσάλι)...

kevez είπε...

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/421625_10150614315229059_660534058_8979168_1830645098_n.jpg

εγώ νομίζω πως υπάρχει πέναλτι... και μπορεί να σφυριχτεί κι αυτό στον Πίρλο.

Un Gobbo ad Atene είπε...

Στον Giaccherini εννοείς, kevez. Φυσικά, μπορεί. Και αυτό αναφέρει, άλλωστε, η Juve.

kevez είπε...

ναι εννοώ πως υπάρχει στη φάση του Τζιακερίνι που δείχνει η φωτογραφία και μπορεί να σφυριχτεί κι αυτό στον Πίρλο. Για μερικούς μπορεί να πέφτει θεαματικά, δεκτό, αλλά είναι φανερό πως υπάρχει απλωμένο πόδι απ' τον αντίπαλο την ώρα που η μπάλα βρίσκεται στον αέρα, είναι απ' τις φάσεις που θα ξεσηκώσει αντιδράσεις είτε δοθεί είτε όχι(όπως έγινε)... οι παίχτες μας ήταν οργισμένοι στο τέλος κάτι το οποίο δεν είναι του στυλ τους-με Σιένα για παράδειγμα δίναν χέρι στο διαιτητή που δεν είχε δώσει καταφανέστατο πέναλτι- ενώ κι ο Πίρλο όπως είπε θεωρεί πως του εγινε πέναλτι παρόλα αυτά δε θα σταθούμε παραπάνω... συνεχίζουμε όπως και πριν.