Κυριακή 5 Μαΐου 2013

31o Tricolore il 5 Maggio!!! Solo noi!!!

Vidal su rigore al 59', Juve-Palermo 1-0. La Juve mette in bacheca il trentunesimo (31o) scudetto. Del Piero festeggia con noi

"Απ' όταν άφησα τη Juventus, δεν σκέφτηκα ποτέ πώς θα ήταν να τη δω να κερδίζει χωρίς εμένα. Δεν το έκανα μέχρι πριν από μερικές μέρες όταν τα νούμερα της βαθμολογίας έβγαλαν την ετυμηγορία ότι το δεύτερο συνεχόμενο scudetto, εκείνο μετά τη Μεγάλη Επιστροφή, θα ήταν εφικτό. Προσπάθησα να το φανταστώ, αλλά στο "φιλμ" μου οι εικόνες ήταν πάντα αχνές: το τελικό σφύριγμα, οι συμπαίκτες μου που πανηγύριζαν, το κύπελλο έτοιμο να υψωθεί, η φωνή του κόσμου. Να, εδώ οι εικόνες αρχίζουν να γίνονται καθαρές, και τρέχουν μπροστά στο φακό μου. Οι ηθοποιοί πρωταγωνιστές είναι αυτοί, οι tifosi. Είσαστε εσείς.
Για όποιον παίζει ποδόσφαιρο, έτσι είναι τουλάχιστον για μένα, είναι φανταστικό να βλέπεις τους tifosi να πανηγυρίζουν, να τους ακούς να πανηγυρίζουν, να τους κάνεις να εκρήγνυνται. Να γιατί εκείνο το φιλ του μυαλού μου μεταφέρθηκε στην πραγματικότητα όταν η Juve ξενακέρδισε το scudetto (τι ωραίο το ρήμα ξανακερδίζω...), ο νους μου πήγε αμέσως σε όποιον πανηγυρίζει. Και αυτή τη φορά με σας είμαι και εγώ.
Χειροκροτώ τους συντρόφους μου, μια ομάδα φανταστική, που δεν θα σταματήσω ποτέ να κουβαλάω στην καρδιά μου. Χειροκροτώ όποιον πέρισυ μου αφιέρωσε εκείνο το θρίαμβο, μου αρέσει φέτος να ανταλλάξω τη χειρονομία: το να επιβεβαιώνεσαι είναι μια επιτυχία άλλο τόσο μεγάλη. Χειροκροτώ τη δουλειά του συλλόγου, του τεχνικού τιμ, και όλων όσων δουλεύουν στη σκιά. Όποιος γνωρίζει τη Juventus, γνωρίζει πως αφού νικήσεις, πρέπει να ξανανικήσεις. Και να ξανανικ΄σηεις ακόμα.
ONE LOVE.
Alessandro"








3 σχόλια:

Vero Juventino είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=ze_NX5csEjg

χρονια πολλα! χριστος ανεστη!

Un Gobbo ad Atene είπε...

Πάμε για το 4ο αστέρι, Juventino!!!

Vero Juventino είπε...

εξυπακουεται φιλτατε :) και φυσικα να εχουμε στα υπ'οψιν μας ξανα την κουπα με τα μεγαλα αυτια(και οχι μονο βεβαια)πισω στο τορινο ;)

FORZA JUVE SEMPRE E PER SEMPRE!!!